تاریخ انتشار: ۲۱:۴۸ - ۳۰ تير ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

پدر قاتل شادگانی: فرندانم معتاد و چاقوکش بودند

پدر شادگانی که روز گذشته پس از تیراندازی منجر به قتل دو فرزند ۲۱ و ۲۳ ساله خود متواری شده بود، امروز خود را به پلیس معرفی کرد.

قتل در شادگان

رویداد۲۴  به گزارش پایگاه خبری پلیس، در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع دو فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان "شادگان" بلافاصله ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد به محل اعزام شدند.

در بررسی‌های ماموران پلیس آگاهی مشخص شد، پدر قاتل با یک قبضه اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی به سوی فرزندانش کرده که متاسفانه این تیراندازی منجر به قتل دو پسر ۲۱ و ۲۳ ساله وی شده است.

پدر خانواده پس از قتل دو فرزندش از منزل متواری شده بود که با پیگیری‌های پلیس خوزستان، قاتل خود را معرفی و در تحقیقات به عمل آمده به بزه ارتکابی که قتل دو فرزندش  با اسلحه شکاری بود، اعتراف کرد.

مأموران در بازرسی های انجام شده، سلاح به کار رفته در قتل را نیز کشف کردند.


بیشتربخوانید:قتل ۲ فرزند خانواده در شادگان توسط پدر


متهم در رابطه با انگیزه خود از ارتکاب به قتل، معتاد بودن فرزندانش و استفاده آنها از مواد مخدر، سرقت از مردم، درگیری و چاقوکشی آن‌ها برای مادرشان را عنوان کرد و گفت: فرزندانم با ارتکاب به این اعمال مجرمانه باعث از بین رفتن آبروی خانوادگی‌مان شده بودند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قتل ، شادگان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
0
سلام
چگونه پدری ممکن است بتواند مْابأضای ِنصیحت، راهنمائی، ارشاد وراهبری فرزندان خود(واندیشیدن بدلایل کجروی آنها) هردوپسرخود را بِـــــــــــــــــــــکُـــــــــــشَــــــــــــد
ویا اصولأ مَـــــــــگَـــــــــــرمیشود
قــــــــــــــــــــــــــــــــــاتـــــــــــــــل
نَبُود و قــــــــــــــــــــــــــــــتـــــــــل
مرتکب شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان