تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۹

جهانپور: نگران بحران کرونا در پاییز هستیم

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، عادی پنداری برخی از مردم و مسئولان در مواجهه با کرونا را باعث اوج‌گیری مجدد این بیماری دانست.
بحران کرونا در پاییز
رویداد۲۴ کیانوش جهانپور، صبح چهارشنبه در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: متأسفانه عادی پنداری برخی از مردم و مسئولان، به اوج‌گیری مجدد کرونا در کشور کمک کرد.

وی افزود: عادی پنداری‌ها به این موضوع کمک کرد که ترس و هوشیاری نسبت به رفتار کرونا در جامعه از بین برود و شاهد اوج‌گیری مجدد بیماری باشیم.

جهانپور با عنوان این مطلب که راه بازگشت به روز‌های قبل از اوج‌گیری کرونا وجود دارد، گفت: متأسفانه شرایط عادی نیست و اگر امروز نتوانیم به پروتکل‌های بهداشتی عمل کنیم، روز‌های سخت‌تری را در پیش خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: چرا آمار فوتی‌های کرونا رکورد زد؟
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که نگران بحران انسانی در پاییز هستیم، افزود: اگر امروز به پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک بی اعتنا باشیم، وضعیت در شهریور و مهر بسیار بدتر از امروز خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف‌گذاری وزارت بهداشت برای کنترل کرونا، استفاده ۹۵ درصد مردم از ماسک و رعایت ۷۵ درصد مردم از پروتکل‌های بهداشتی است که اگر به این هدف دست پیدا نکنیم، شاهد بحران انسانی در آبان‌ماه خواهیم بود.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان