تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۹

خطر خروج از لیست پیش روی مصدومان پرسپولیس

لیست مازاد پرسپولیس به زودی از سوی کادرفنی این تیم اعلام می‌شود.
مصدومان پرسپولیس
رویداد۲۴ تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر تغییر برخی قوانین جاری مربوط به تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا به دلیل شیوع بیماری کرونا سبب شد تا باشگاه‌های ایرانی حاضر در این مسابقات تغییراتی را در تصمیمات خود ایجاد کنند.

تیم‌های حاضر در گروه‌های A تا D که از ۲۴ شهریورماه در کشور قطر بصورت متمرکز برگزار می‌شود می‌توانند بازیکنان جدید خود را در این دور از بازی‌ها به لیست اضافه کنند. از این رو تیم فوتبال پرسپولیس نیز قرار است با بازیکنان جدید خود در این مسابقات به میدان برود. این باشگاه برای اینکه بتواند بازیکن جدید به خدمت بگیرد بایستی چند نفر را در لیست مازاد بگنجاند.

از قرار معلوم یحیی گل محمدی تصمیم اولیه خود را برای قراردادن چند بازیکن در لیست خروجی این تیم گرفته است. مصدومیت طولانی مدت چند بازیکن این تیم باعث شده تا آن‌ها در معرض خروج از لیست فصل آینده پرسپولیس قرار بگیرند. همچنین احتمال حضور دو بازیکن خط میانی این تیم در لیست خروج سرخپوشان که مشکل آسیب دیدگی هم ندارند وجود دارد.

بیشتر بخوانید: رکورد‌های لیگ برتر همچنان پرسپولیسی است
لیستی که شامل حداقل چهار بازیکن خواهد بود و احتمال می‌رود تعداد آن‌ها با توجه به شرایط این تیم در هفته‌های آینده افزایش پیدا کند.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس ، لیگ برتر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان