تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
پیشکسوت اسقلال:

زمانی که استقلال صدرنشین شد استراماچونی را عوض کردند

پیشکسوت تیم فوتبال اسقلال گفت: مظلومی برای حضور در کادرفنی تیم ملی جوانان با من صحبت کرد اما از فدراسیون کسی با من تماس نگرفته است.

استراماچونی

رویداد۲۴  محمد نوازی که به عنوان دستیار پرویز مظلومی در تیم ملی جوانان انتخاب شده است گفت: من تاکنون فقط با خود مظلومی صحبت کرده‌ام و بحث حضورم در کادر فنی تیم ملی جوانان رسمی و قطعی نشده است. در حال حاضر شرایط تیم‌های پایه ایران در هیچ رده‌ای خوب نیست و به همین دلیل در مسابقات بین المللی دچار مشکل می‌شویم. به همین دلیل فکر می‌کنم فردی که در کادر فنی تیم ملی جوانان عضو می‌شود باید با سفر به شهرستان‌های مختلف وضعیت بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مدنظر قرار بدهد.

نوازی درباره وضعیت استقلال گفت: همه می‌دانیم شرایط استقلال به دلیل کرونا گرفتن برخی بازیکنان، مصدومیت تعدادی دیگر از شاگردان مجیدی و البته افت و خیز تیم در نتیجه‌گیری به هیچ وجه خوب نیست. در کل لیگ نوزدهم سال خوبی برای استقلال نبود، من به پرسپولیسی‌ها برای قهرمانی‌شان تبریک می‌گویم و امیدوارم استقلال با تشکیل تیمی خوب در سال آینده بتواند ناکامی‌ سال‌های اخیرش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جبران کند.


بیشتر بخوانید: استقلال به دنبال مذاکره با استراماچونی


وی در باره مشکل اصلی تیم استقلال که سبب ناکامی این تیم شده، گفت: سعادتمند می‌خواهد به هر نحوی شده برای باشگاه درآمدزایی کند اما این که این اقدام‌ها نتیجه‌ای هم دارد باید منتظر زمان ماند. هر مدیری به استقلال می‌آید نهایت یک سال در این تیم می‌ماند و سپس عوض می‌شود. این باشگاه در همین فصل دو مدیر عامل و دو سرمربی عوض کرده، تمام این مسائل سبب افت تیم می‌شود.  استقلال با استراماچونی وضعیت خوبی داشت و در صدر جدول بود اما پس از این که تیم صدرنشین شد ناگهان وی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تغییر داده و مربی دیگری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جایگزین کردند. تمام این موارد سبب شد مشکلات زیادی برای هواداران استقلال و این تیم ایجاد شود. قطعا بی‌ثباتی در مدیریت و کادر فنی مشکل اصلی استقلال است و در این میان تماشاگران و هواداران اذیت می‌شوند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
استقلال را رفقایتان صدر نشین کردند
خودش نشد
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
ادرس غلط ندین. استرا رو عوض نکردن. ایشون خودشون بخاطر تحریم و پولشویی و ‌تهدید پلیس ایتالیا تیم رو ترک کردن.
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
0
0
چرا شما لنگیا این جا نظر می دین



لطفا فقط استقلالی

این چیزا اینقد واضحا که نیاز به گفتن نداره
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان