تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۹

شکایت باشگاه فولاد خوزستان از داور بازی با نساجی مازندران

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از رفتار حسن اکرمی داور بازی این تیم مقابل نساجی انتقاد کرد.
شکایت باشگاه فولاد
رویداد۲۴ تیم فوتبال فولاد خوزستان شب گذشته در دیداری معوقه از هفته بیست و سوم لیگ برتر در مازندران به مصاف تیم نساجی رفت و در حالی که تا دقیقه ۸۰ با دو گل از حریف خود پیش بود، در یک بازی جنجالی با دو اخراجی و یک پنالتی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

مدیرعامل باشگاه فولاد با انتشار پیامی از در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: اینکه شما در یک مسابقه با شکست مواجه شوید دور از ذهن نیست. اینکه داور یک دیدار با اشتباهات سهوی خود باعث شود شما ببازید هم موضوع جدیدی نیست، ولی جدیدا شاهد رفتار‌هایی از سوی برخی داوران هستم که گویی با بردگان در زمین بازی سر و کار دارند.

درادامه نوشته سعید آذری آمده است: آقای اکرمی در مسابقه شب گذشته فولاد مقابل نساجی مازندران وقتی "شیمبا" کاپیتان ما برای صحبت با داور در خصوص اخراج وحید حیدریه به او نزدیک شد، مانند اربابی که رعیتش را دور می‌کرد، رفتار کرد.

کاش به جای بروز این رفتار سخیف کمی منشور اخلاقی داوری را مرور می‌کردی. کاش چند برگ از فلسفه قضاوت را مطالعه می‌کردی. قاضی با مجرمی که حکم اعدامش صادر شده است هم اینگونه رفتار نمی‌کند.

همچنین باشگاه فولاد شکایتی علیه تیم داوری دیدار شب گذشته خود تنظیم و به کمیته انضباطی و کمیته داوران ارسال کرد.

سایت این باشگاه فولاد نوشت: فولاد شب گذشته و در شرایطی که می‌توانست با کسب سه امتیاز ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را ترک کند، اما با اشتباهات سریالی داوری شکست خورد، تصمیماتی که صدای اعتراض مسئولان و هواداران فولاد را بلند کرده است.

برخورد داوران با بازیکنان و نیمکت فولاد، پنالتی واضح روی محمد قاسمی نژاد در پایان نیمه نخست که اعلام نشد، اخراج اشتباه وحید حیدریه مدافع فولاد، پنالتی گرفته شده برای نساجی که به زعم کارشناسان اشتباه بوده و همچنین خطای منجر به گل سوم نساجی از جمله مواردی است که باشگاه فولاد به آن اعتراض دارد.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان