تاریخ انتشار: ۰۳:۱۵ - ۰۴ تير ۱۳۹۵

پروژه گازرسانی به 5 واحد صنعتی استان گلستان افتتاح شد

پروژه گازرسانی به پنج واحد صنعتی در شهرستان بندرگز استان گلستان طی دوماه امسال افتتاح شد.
رویداد۲۴ - مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با بیان این که هم اکنون همه روستاهای این شهرستان از مزایای گاز برخوردارند، اظهار کرد: با تلاشهای انجام شده در زمینه گازرسانی به روستاهای استان، خوشبختانه هم اکنون به همه ٢٥ روستای شهرستان بندرگز گازرسانی شده است و این شهرستان نیز بعنوان شهرستان سبز شناخته می شود.
 
صفرعلی جمال لیوانی با اشاره به فعالیتهای انجام شده در این شهرستان طی دوماه امسال افزود: در بازه زمانی یادشده دو کیلومتر شبکه گاز اجرا، ٤٥ انشعاب نصب، ٩٦ مشترک جذب و پنج واحد صنعتی نیز به شبکه سراسری گاز پیوسته اند.
 
وی یادآور شد: تاکنون در سطح شهرستان بندرگز ٢٣٠ کیلومتر شبکه گاز اجرا، ٩ هزار و ٤١٠ انشعاب نصب، بیش از ١٧ هزار و ٥١٥ مشترک جذب و ١٧ هزار و ٥١٢ خانوار از مزایای گاز طبیعی برخوردار شده اند. 
 
به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان، این شرکت تاکنون ٣٩ واحد صنعتی عمده و چهار جایگاه  سی ان جی شهرستان را به شبکه سراسری گاز متصل کرده است.
 
لیوانی در پایان از مشترکان خواست تا ضمن رعایت نکات ایمنی، هزینه قبوض گاز خود را در زمان مشخص پرداخت کنند تا توسعه گازرسانی در سطح استان با شتاب مطلوب تداوم داشته باشد.


منبع: برنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان