تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

خط و نشان مداح معروف: می‌میریم، اما مراسم می‌گیریم

سعید حدادیان مداحی که اظهارنظر‌های سیاسی تند او خبرساز است گفت: حتی اگر بمیریم هم مراسم محرم امسال را باشکوه برگزار می‌کنیم.

سعید حدادیانرویداد۲۴ سعید حدادیان مداحی که اظهارنظرهای سیاسی تند او خبرساز است گفت: حتی اگر بمیریم هم مراسم محرم امسال را باشکوه برگزار می‌کنیم.

سعید حدادیان شب گذشته در مراسم شهادت امام باقز در هیات رزمندگان غرب تهران که در محل ناحیه مقداد سپاه محمد رسول‌الله تهران برگزار شد گفت: مراسم محرم امسال را باید با شکوه برگزار کنیم. حتی اگر قرار باشد کسی بمیرد کسانی هستند که بخواهند جانشان را برای این مراسم بدهند. اجازه جان ما که دست خودمان است.

او در بخشی از این مراسم گفت: من امسال با هرشرایطی دسته عزاداری بزرگی از میدان آزادی تا میدان انقلاب به راه می‌اندازم.

حدادیان در بخش دیگری از مراسم نیز گفت: ما قرار بود امسال مراسم عرفه را در فضای باز حرم عبدالعظیم برگزار کنیم. وقتی فضا باز باشد و مردم هم رعایت کنند می‌شود مراسم را برگزار کرد ولی متاسفانه برخی مسئولین با کار شکنی این مراسم را لغو کردند.


بیشتر بخوانید: آیت‌الله مکارم: به هیچ قیمت نمی‌توان جلوی برگزاری مراسم عاشورا را گرفت


این مداح با اشاره به امکان رعایت نکات بهداشتی و برگزاری مراسم گفت: این امکان وجود دارد که هم نکات بهداشتی را رعایت کرد و هم هیات برگزار شود. ما در هیات رزمندگان غزب این را به همه نشان دادیم. همین حالا مراسم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود و مشکلی هم پیش نمی‌آید.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
1
0
باید خیلی خیلی با دقت باشه وگرنه بدتر میشه سوژه ی مخالفان میتونم بگن مردم با طناب یا یک نوار حائل فاصله ۲ متری رو رعایت کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
0
صد سال به کُنج و بَند و زندان بودَن
صد سال به آتش زنخدان بودَن
صد سال اگر چو نُقره در زیرِ چِکُش
به زآن که دَمی هَمدَمِ نادان بودَن.
نظرات شما
پیشخوان