تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۹

مجری جنجالی ممنوع الفعالیت شد؟

مجری برنامه صبحگاهی شبکه اول سیما پس از عذرخواهی جنجالی‌اش از باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم، در برنامه صبح امروز غایب بود.

عبدالرضا امیراحمدی

رویداد۲۴ عبدالرضا امیراحمدی مجری برنامه صبحگاهی شبکه اول سیما در برنامه صبح امروز غایب بود.
این مجری جنجالی روز گذشته از هواداران و باشگاه پرسپولیس عذرخواهی کرد. پس از این عذرخواهی شب گذشته این موضوع مطرح شده بود که این مجری به صورت موقت ممنوع الفعالیت شده است و با غیبت در برنامه صبح امروز (چهارشنبه) این شایعه داغ تر شد.

داریوش دلیری تهیه کننده برنامه صبحگاه شبکه یک سیما، درباره این برنامه و مجری‌هایش گفت: آقای احمدی مجری ثابت برنامه ما نیست و شنبه‌ها و سه شنبه‌ها در برنامه حضور پیدا می‌کند؛ مجری اصلی برنامه ما آقای پدرام کرمی است که متاسفانه دچار دیسک کمر شدید شده و حتی یکی از برنامه‌ها را مهدی توتونچی به جای او اجرا کرده است.


بیشتر بخوانید: کنایه عجیب مجری صدا و سیما به قهرمانی پرسپولیس و وزیر ورزش


کریمی باید کمرش را عمل کند و الان شرایط اجرا را ندارد و ما قرار است از میلاد شیران به جای کریمی استفاده کنیم؛ البته که این موضوع ارتباطی به آقای کریمی ندارد. بنده به عنوان تهیه کننده برنامه تاکنون درباره ایشان از مسئولان بالاتر شبکه، گروه یا معاونت سیما دریافت نکرده‌ام و شنبه روزی است که آقای امیراحمدی باید بیاید و ببینیم که چه خواهد شد.

به هر حال این از اختیارات شبکه و معاونت سیماست که بتواند درباره مجریان تصمیم بگیرد اما تاکنون هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان