تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۹

هشدار به استقلالی ها برای دیدار با سپاهان/ مجیدی باید چه کند؟

‌مهاجم سابق استقلال گفت: بازی برابر سپاهان برای آبی پوشان ساده نخواهد بود و آنها باید یک دیدار منطقی را برگزار کنند چرا که حریف سرسخت و قدرتمندی را مقابل خود خواهند داشت.

فرهاد مجیدی

رویداد۲۴ عباس سرخاب در مورد پیروزی استقلال برابر پارس جنوبی گفت: آبی پوشان بعد از تعطیلات فراز و نشیب زیادی داشتند. یک روز خیلی خوب بودند و روز دیگر عملکرد قابل دفاعی نداشتند.

وی تاکید کرد: استقلال برابر پارس جنوبی خیلی منطقی بازی کرد. دو گل زد، دو بار تیر دروازه را لرزاند و دو بار هم توسط قائدی دو تک به تک را از دست داد که اگر توپ های آنها به گل تبدیل می شد شب بسیار خوبی برای استقلال رقم می خورد.

وی ادامه داد: در دیدار برابر پارس جنوبی همه خوب بازی کردند خصوصا دیاباته و علی کریمی که بازی روان و قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته و توانستند پایه گذار پیروزی استقلال برابر پارس جنوبی باشند.


بیشتر بخوانید: مقایسه فرهاد مجیدی و استراماچونی در استقلال


سرخاب خاطرنشان کرد: دیاباته هم پاس گل داد و هم گلزنی کرد. سماجت او  برای گلزنی به پارس نشان داد که او یک مهاجم حرفه ای است و حرکت او می تواند کلاس آموزشی برای مهاجمان ایرانی باشد.

مهاجم سابق استقلال در مورد دیدار هفته آینده آبی پوشان برابر زردپوشان اصفهانی گفت: استقلال بازی سختی برابر سپاهان خواهد داشت. آنها اگر می خواهند برنده این دیدار باشند باید یک بازی منطقی را ارائه کنند. باید قبول کنیم که سپاهان، پارس جنوبی نیست. مهاجمان هوشیاری دارد که انگیزه بالایی برای پیروزی در این دیدار دارند و یک مربی کاربلد که سالها در استقلال به عنوان سرمربی کار کرده و شناخت خوبی از آبی پوشان دارد. بنابراین باید منتظر یک بازی زیبا از دو تیم باشیم.

وی در مورد خط دفاع آبی پوشان هم گفت: استقلال در هفته های اخیر در خط دفاع خوب نبوده و چندین بار که گل اول را زده به راحتی گل تساوی را از حریف دریافت کرده. مجیدی اگر می خواهد در مقابل سپاهان موفق باشد باید تمرینات ویژه ای را برابر مدافعان تیمش در نظر بگیرد. او خودش یک مهاجم بوده و می داند چطور خط دفاع را آماده مقابل با مهاجمان حرفه ای کند.

عباس سرخاب در خصوص حضور پرتعداد سرمربیان استقلالی در لیگ برترخاطرنشان کرد: خوشحالم که تعداد زیادی از استقلالی های قدیمی در لیگ برتر به عنوان سرمربی مشغول بکار هستند. قلعه نویی، فکری، مجیدی، نکونام و پاشازاده همگی استقلالی هستند و اعتقاد دارم می توانند روزی سرمربی تیم ملی هم شوند. در دیدار استقلال برابر نساجی فارغ از هر نتیجه ای که به دست آمد کادر فنی دو تیم بودند که همگی روزگاری کنار یکدیگر با پیراهن استقلال مقابل حریفان به میدان می رفتند.

مهاجم سابق استقلال در خصوص سالروز قهرمانی آبی پوشان در باشگاههای آسیا گفت: استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیا است. هنوز هیچ تیم ایرانی نتوانسته دو بار به قهرمانی در آسیا دست پیدا کند و بعید می دانم به این زودی ها هم چنین اتفاقی رخ دهد اما آرزو می کنم آبی پوشان بتواننددر لیگ قهرمانان این فصل یک بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان