تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۹

ستاد کل نیروهای مسلح:‌ دادگاهی شدن «مهرداد پولادی» در صورت بازگشت به ایران

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مهرداد پولادی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در صورت بازگشت به ایران دادگاهی و به وضعیتش رسیدگی می‌شود.

مهرداد پولادیرویداد۲۴ رحیمی پور گفت: پولادی سرباز فراری است. در این موارد ما تصمیم فردی نمی گیریم. پولادی چند سال پیش از کشور رفته و دیگر برنگشته است، در حالی که تعهد هم داده بود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در این مدت مکاتبه و درخواستی برای بازگشت از سوی پولادی مطرح شده است؟ اظهار کرد: خیر هیچ مکاتبه ای نشده است. پولادی خودش هم ادعایی نکرده و نیامده که به وضعیتش رسیدگی کنیم.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با رد خبر وساطت بعضی از ملی پوشان سابق برای پولادی، درباره اینکه چه برخوردی در انتظار پولادی در صورت بازگشت به ایران خواهد بود، تصریح کرد: مثل غایبان با پولادی برخورد می کنیم؛ مثل بقیه و عین قانون. هیچ فرقی نمی کند. اگر خود فرد مشکلی دارد یا سازمان مربوطه اش مراجعه می کند، وضعیتش را بررسی می کنیم. قانون هم سخت گیر نیست و می توان به این افراد کمک کرد.


بیشتر بخوانید: سکوت ستاره سابق فوتبال ایران شکست


رحیمی پور خاطرنشان کرد: پولادی سرباز غایب است. او باید وثیقه می سپرد که نسپرد ولی تعهد داده است. اگر پولادی بخواهد بازگردد او را به دادگاه معرفی می کنیم و آنها هم به وضعیتش رسیدگی می کنند. ممکن است دادگاه او را جریمه نقدی کند و یا در صورت اظهار ندامت همانجا تصمیم بگیریم.

وی در پایان گفت: از الان نمی شود گفت چه تصمیمی برای پولادی می گیریم. اول باید پرونده اش بررسی شود و متناسب با آن برخورد می شود. نگرانی هم ندارد. اگر اظهار پشیمانی و مراجعه کند کمکش می کنیم.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان