تاریخ انتشار: ۱۹:۴۳ - ۰۴ تير ۱۳۹۵

عیادت فرمانده نیروی زمینی ارتش از سربازان سانحه اتوبوس در شیراز

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (جمعه ) از سربازان مصدوم سانحه اتوبوس در بیمارستان شهید رجایی شیراز عیادت کرد.

رویداد24- امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (جمعه ) از سربازان مصدوم سانحه اتوبوس در بیمارستان شهید رجایی شیراز عیادت کرد.

 امیر پوردستان را که در این بازدید شماری از فرماندهان ارتش همراهی می کردند از نزدیک در جریان وضعیت درمانی حادثه دیدگان این سانحه تصادف اتوبوس قرار گرفت.

این گزارش حاکیست ، همچنین فرمانده ارتش جمهوری اسلامی نیز در آئین تشییع یکی از سربازان حادثه اتوبوس نیز در شیراز شرکت کرد.

یک اتوبوس دوم تیرماه 95 به دلیل عدم وجود حفاظ ایمنی سمت راست و عدم کنترل و مهارت راننده در مهار وسیله نقلیه و احتمالا نقص فنی خودرو، در دره 20 متری در گردنه «لای رز» حوالی شهرستان نی ریز سقوط کرد و 19 سرنشین آن کشته و 30 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

همچنین در حادثه دیگری که دوم تیرماه جاری در نزدیکی «مهارلو» در شهرستان سروستان رخ داد یک دستگاه اتوبوس دیگر که حامل سرباز بود در این مسیر واژگون شد، در این حادثه رانندگی 47 سرباز زخمی و توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

واژگونی دو اتوبوس یاد شده در محورهای فارس که حامل سربازان آموزش دیده مرکز صفر پنج کرمان بودند در مجموع 96 کشته یا زخمی برجای گذاشت.
منبع: ایرنا
برچسب ها: رویداد24 ، ارتش ، دیدار ، سربازان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان