تاریخ انتشار: ۰۲:۴۷ - ۰۵ تير ۱۳۹۵

یادگاری:بهبود حمل و نقل جاده‌ای باید در اولویت وزارت راه باشد

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه مردم بیش از آنکه از حمل و نقل هوایی استفاده کنند از وسایل حمل و نقل جاده‌ای استفاده می‌کنند، گفت: بر همین اساس وزارت راه و دولت باید بهبود حمل و نقل جاده‌ای را در اولویت کاری خود قرار دهد.
رویداد24-عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه مردم بیش از آنکه از حمل و نقل هوایی استفاده کنند از وسایل حمل و نقل جاده‌ای استفاده می‌کنند، گفت: بر همین اساس وزارت راه و دولت باید بهبود حمل و نقل جاده‌ای را در اولویت کاری خود قرار دهد.

محمد حسین یادگاری عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن اعلام تسلیت بابت جان باختن جمعی از سربازان نیروی زمینی ارتش در حادثه جاده‌ای گفت: متاسفانه مطالبات مقام معظم رهبری در رابطه با اولویت‌های کاری به فراموشی سپرده شده است.

وی افزود: متاسفانه مشاهده می‌کنیم که مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص مسائل مربوط به حمل و نقل مورد توجه مسئولان قرار نمی‌گیرد و ناراحتی مردم نیز از این باب است که مسئولان توجهی به فرمایشات رهبری ندارند.

وی با تاکید بر اینکه بهبود حمل و نقل جاده‌ای باید اولویت اصلی وزارت راه باشد گفت: مسئولان این وزارتخانه باید به جای خرید هواپیماهای پر هزینه، مسیرهای جاده‌ای و ریلی کشور را ترمیم و تقویت کنند.

یادگاری اضافه کرد: هنوز ریل‌های راه‌آهن ما تکمیل نیست وبه ثبت استاندارد نرسیده است در حالی که بیشترین استفاده مردم از همین وسیله حمل و نقل است.

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس در پایان گفت: ما مشاهده می‌کنیم که اکثر مردم از وسایل حمل و نقل جاده‌ای و زمینی اعم از اتوبوس و قطار استفاده می‌کنند بر همین اساس بهبود حمل و نقل جاده‌ای باید در اولویت کار وزارت راه و دولت باشد.
منبع: فارس
نظرات شما
پیشخوان