تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

راز پیروزی استقلال بر سپاهان لو رفت

 تیم فوتبال استقلال در حالی موفق به شکست دادن سپاهان در جام حذفی شد که آنها برای این بازی سه مهره کلیدی شان را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند.

باشگاه استقلال

رویداد۲۴ تیم فوتبال استقلال در حالی موفق شد در دیداری حساس حریف پر قدرت خود سپاهان را با ۲ گل در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی شکست دهد که ۳ بازیکن کلیدی آنها به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده بودند و به نظر می‌رسید زهر خط حمله آبیها کمتر از همیشه باشد.

مجید نامجو مطلق در نشست خبری پس از بازی اشاره به آنالیز خوب استقلال از سپاهان داشت و این آنالیز خوب را عامل اصلی این پیروزی دانست. در واقع مربی آبی پوشان اشاره درستی داشت و با شناختی که کادر فنی استقلال از نحوه بازی سپاهان داشت و ترکیب متفاوت آبی‌ها برای این بازی نشان از همین شناخت و آنالیز داشت.

فرهاد مجیدی در این بازی خاص برای اولین در ترکیب خط دفاعی تیمش استفاده همزمان از چشمی، یزدانی، دانشگر و غلامی را در دستور کار قرار داد. حضور ۴ مدافع تخصصی میانی با قدرت بالای سرزنی در ۴ نقطه از خط دفاعی نشان از قدرت بالای سرزنی خط دفاعی آبی پوشان در این بازی داشت.

در واقع مجیدی که به خوبی می‌دانست بزرگ ترین خطری که در این بازی دروازه تیمش را تهدید خواهد کرد، از سوی مهاجمی استثنایی مثل کی‌روش است، با استفاده همزمان از این ۴ مدافع، تا حد امکان قدرت سرزنی تیمش در خط دفاعی را بالا برد و استفاده از همین تاکتیک ساده باعث شد تا زهردار ترین مهاجم سپاهان کمترین تهدید برای دروازه آبیها باشد.


بیشتر بخوانید: سازمان لیگ باشگاه استقلال را دور زد/ پشت پرده بنر تبلیغاتی چیست


زمانی که زهر تیم سپاهان در خط حمله گرفته شد، آبی‌ها فرصت بهتری پیدا کردند تا به دروازه میهمان خود نزدیک شده و بارها این دروازه را با خطر مواجه کرده و ۲ بار هم موفق به فتح آن شدند. 

استقلال و سپاهان دوشنبه شب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که آبیها در این بازی حساس با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شده و به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. 

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
عجب عجب
3 تا بازی پشت سرهم داور داره پنالتی وگل اشتباه میگیره حالا میگن انالیزمون درست بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
پودر های دوپینگ با اجازه فدراسیون می زنند
داوران همه در خدمت دلار شب قبل در هتل
رمز اینه
نظرات شما
پیشخوان