تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

رفیعی: عده‌ای نمی‌خواستند حرف‌هایم را مثبت ببینند و جوسازی کردند

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سپاهان قهرمان جام‌حذفی و لیگ بوده و گذشته خوبی دارد.
سروش رفیعی
رویداد۲۴ سروش رفیعی در خصوص انتشار متنی در فضای مجازی که باعث ایجاد شائبه‌هایی شد، اظهار داشت: از نیم‌فصل دوم که در تیم فوتبال سپاهان حضور پیدا کردم، مردم اصفهان و هواداران به من محبت داشتند. همه چیز خوب بوده حتی در شرایطی که خوب نتیجه نگرفتیم، مخصوصا بازی با استقلال که از جام حذفی نیز حذف شدیم. پستی گذاشتم و مطالبی را توضیح دادم که باعث سوتفاهم شد و از آن خوب برداشت نشده است. البته هشتگ گذشته‌مان را فراموش نکنیم را به اصرار یکی از مسئولان باشگاه به خاطر سوتفاهم‌ها برداشتم، ولی در واقع نظرم این بود که مسائلی را برسانم.

هافبک سپاهان تصریح کرد: اولا تشکر کردم از هواداران سپاهان و گفتم که همیشه پشت ما بودند. خیلی مثبت گفتم که تمام توان و تلاشمان را برای ادامه راهمان می‌گذاریم. وقتی شما تشکر می‌کنید و بابت عدم نتیجه‌گیری عذرخواهی می‌کنید قطعا در آن مطلب، خودتان، تیم و هوادار را با یک هشتگ زیر سوال نمی‌برید. هشتگی که گذاشتم این بود؛ گذشته‌مان را فراموش نکنیم، اما متاسفانه همه جنبه منفی آن را دیدند.

بیشتر بخوانید: حمله قلعه‌نویی به داور بازی استقلال/ شرف ندارید و به فوتبال ایران گند زده‌اید +فیلم
وی در‌گفتگو با روابط عمومی باشگاه سپاهان عنوان کرد: مگر همین چندسال پیش سپاهان در ورزشگاه آزادی استقلال را حذف نکرد؟ چند روز پیش استقلال ما را برد و من هم به آن‌ها و هوداران شان تبریک گفتم. همین سپاهان قهرمان جام حذفی و لیگ بوده، نمی‌دانم چرا آن هشتگ منفی دیده شده، این هم گذشته مثبت بوده است. در صحبت‌های خودم اعلام کردم برای بزرگترین تیم‌های دنیا هم مقاطعی این اتفاقات می‌افتد.

رفیعی در توضیح منظور خودش ادامه داد: منظورم این بود که گذشته خوبی بوده، اگر تیم‌های دیگر نظرشان این است که امسال سپاهان نتیجه خوبی نگرفته، گذشته این تیم را هم ببینند. متاسفانه احساس می‌کنم تعدادی از دوستان نمی‌خواستند به این قضیه مثبت فکر کنند و این صحبت‌ها را مطرح و این جو را به وجود آوردند. خیلی از هواداران سپاهان هم خیلی خوب و مثبت نظرشان را گفتند که سپاهان تیم بزرگی بوده، همه این را می‌دانند. ان شاالله در ادامه کارمان را با موفقیت انجام می‌دهیم. نباید سو تفاهم شود. مطمئنا، خودم و تیمم و هواداران را با چنین صحبت‌هایی زیر سوال نمی‌برم. امیدوارم در همه جای زندگی قشنگ‌تر و مثبت‌تر فکر کنیم و زود قضاوت نکنیم.
منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سپاهان ، سروش رفیعی
نظرات شما
پیشخوان