تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

سازمان لیگ مخالف به تعویق افتادن دربی

سازمان لیگ با درخواست تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس برای به تعویق افتادن دربی نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال مخالفت کرد.

دربی استقلال و پرسپولیس

رویداد۲۴  باشگاه استقلال با توجه به فشردگی مسابقات، زمان کم برای ارسال لیست آسیایی و همچنین عدم فعالیت در نقل و انتقالات به دلیل درگیر بودن در جام حذفی و همچنین فاصله کم تا آغاز ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خواهان تعویق زمان دربی و فینال جام حذفی شد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز طبق جلسه‌ای که با کادر فنی برگزار کردند، متوجه شدند که دغدغه آن‌ها به مانند استقلالی‌هاست و فشردگی مسابقات در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا ممکن است به تیم ضربه بزند.


بیشتر بخوانید: جزئیات توافق استقلال و پرسپولیس برای تعویق دربی


به همین دلیل، آن‌ها نیز خواهان تعویق دربی شدند، اما سازمان لیگ آب پاکی روی دست پرسپولیس و استقلال ریخت و اعلام کرد که زمان کافی برای برگزاری نیمه‌نهایی و فینال جام حذفی وجود ندارد. به این ترتیب، دربی نیمه‌نهایی جام حذفی چهارشنبه برگزار خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
علی
|
Finland
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
0
سازمان لیگ یعنی سازمان پرسپولیس !! وزیر ورزش یعنی پرسپولیس فدراسیون یعنی پرسپولیس دبیر ورزش یعنی پرسپولیس و در این ۴ سال چه کارها که نکردنند ۴۰ بازیکن استقلال را جابجا کردند وخلاصه این داستان دراین ۴ سال ثبت در تاریخ شده وووووووووو حالا استقلال در خواست تعویض بازی حذفی را دادده واقعا که ساده مستند بگذریم فقط دل هوادار استقلال به ۲ ستاره لیگ اسیا خوش است که پرسپولیسیها ۵۰ سال که خواب اونه میبینند و۵۰ سال دیگر این خواب را ادامه بدنند!!!!!!!!!!!!
نظرات شما
پیشخوان