تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۹

شماره ۹ ترابی پرسپولیس به پهلوان پیشنهاد شد

دست‌اندرکاران پرسپولیس پیراهن شماره ۹ که فصل گذشته بر تن مهدی ترابی بود را به احسان پهلوان پیشنهاد داده‌اند.
احسان پهلوان
رویداد۲۴ هر چند احسان پهلوان پیراهن شماره ۱۰ را در تمرین پرسپولیس پوشید، اما لباس‌های تمرینی ملاک نیست و به گفته افشین پیروانی هنوز به صورت رسمی شماره پیراهن بازیکنان تازه‌وارد مشخص نشده است. مضاف بر اینکه وحید امیری هم پیراهن شماره ۱۰ را در صورت ماندن سفارش داده است. در این راستا شنیدیم دست‌اندرکاران پرسپولیس پیراهن شماره ۹ که فصل گذشته بر تن مهدی ترابی بود را به احسان پهلوان پیشنهاد داده‌اند. پیراهنی که در سال‌های گذشته بر تن مهدی طارمی بود. مهدی طارمی در سال‌های حضور در پرسپولیس بهترین و تأثیرگذارترین بازیکن قرمز‌ها بود و در جریان لیگ‌های پانزدهم و شانزدهم توانست عنوان آقای گلی فوتبال ایران را کسب کند. بازیکنی با استعداد فوق العاده و کمیاب در فوتبال ایران که جدایی او از جمع قرمز‌ها با حاشیه همراه شد، اما طارمی را در مسیر پیشرفت قرار داد. مهاجم بوشهری پس از بازی در لیگ ستارگان قطر و یک فصل بازی در ریوآوه پرتغال توانست توجه باشگاه بزرگ پورتو را جلب کرده و با این تیم قرارداد ببندد.

پس از مهدی طارمی، یک مهدی دیگر وارث پیراهن شماره ۹ شد. ترابی با حضور در پرسپولیس جانشین طارمی شد و توانست بهترین بازی‌های عمر فوتبالش را در لیگ نوزدهم در این تیم انجام دهد. بدون کوچک‌ترین تردیدی مهدی ترابی ستاره لیگ نوزدهم بود. او نه تنها به عنوان یک هافبک ۶ پاس گل داد بلکه توانست ۱۱ گل هم به ثمر رسانده و با گل‌های ۳ امتیازی نقش پررنگی در قهرمانی تیمش ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد دو بازیکن به پرسپولیس: قراردادمان را دلاری کنید
حالا مهدی ترابی بزرگ‌ترین شوک را به پرسپولیس وارد کرده و به قطر رفته است، بنابراین پیراهن شماره ۹ پرسپولیس صاحب ندارد. پیراهنی که در دهه ۶۰ متعلق به حمید درخشان بود.
 
شاید در میان خرید‌های جدید پرسپولیس احسان پهلوان بیشترین شباهت را به مهدی ترابی داشته باشد. هر چند ترابی در دو، سه فصل اخیر به مراتب آماده‌تر از احسان پهلوان بوده، اما این بازیکن تازه‌وارد پرسپولیس زمانی در ذوب‌آهن زیر نظر یحیی گل‌محمدی ستاره اول خط میانی تیم اصفهانی بوده است. البته همان‌طور که نوشتیم احسان پهلوان علاقه خاصی به پیراهن شماره ۱۰ دارد و در ذوب‌آهن اصفهان نیز این پیراهن را پوشیده است.

مشکل، اما اینجاست که وحید امیری قصد ماندن در پرسپولیس را داشته و خواهان پیراهن شماره ۱۰ این تیم شده است، بنابراین احسان پهلوان نمی‌تواند سراغ شماره ۱۰ برود و شاید هم پیراهن شماره ۹ یک توفیق اجباری برای این هافبک تکنیکی باشد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان