تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۹

غیبت غیرموجه دیاباته در اردوی استقلال

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران با دلیل غیرموجه به اردوی آبی پوشان ملحق نشده است.
غیبت دیاباته
رویداد۲۴ شیخ دیاباته مهاجم مالیایی تیم فوتبال استقلال تهران پس از بازی فینال جام حذفی با اجازه کادرفنی به کشور فرانسه سفر کرد تا با خانواده اش دیدار کند.

او با گذشت نزدیک به دو هفته در کشور فرانسه باید برای شرکت در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی کشور قطر برگزار خواهد شد به دوحه سفر کند که تا به این لحظه چنین اقدامی از صورت مهاجم بلندقامت صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: ستاره استقلال پیشنهاد نجومی ایرانی و خارجی دارد!
باشگاه استقلال تهران طبق بلیتی که برای شیخ دیاباته و هروویه میلیچ تهیه کرده بود، قرار شد این دو بازیکن پس از تعطیلات مستقیم به کشور قطر سفر کنند. پس از اینکه میلیچ به دوحه رسید و دو جلسه تمرینی را هم در کنار تیم سپری کرده است، اما هنوز شیخ به دوحه نرفته است.

طبق بلیتی که برای دیاباته تهیه شده بود او باید شب گذشته با پرواز مستقیم فرانسه به قطر، وارد دوحه می‌شد تا به اردوی آبی پوشان اضافه شود، اما به طرز عجیبی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران با دلیل غیرموجه به اردوی آبی پوشان ملحق نشده است.

مشخص نیست دیاباته چرا هنوز به قطر سفر نکرده است و مدت زمان بلیت جدید او هنوز مشخص نشده است؛ به نظر می‌رسد برای لغو دو بازی آبی‌ها مقابل الوحده امارات این بازیکن به قطر نرفته است که البته باید در این باره منتظر واکنش مدیران باشگاه تهرانی باشیم.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دیاباته ، استقلال
نظرات شما
پیشخوان