تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۹

هیات مدیره استقلال پرونده بازگشت استراماچونی را بست

هیات مدیره باشگاه استقلال پس از بررسی موانع قانونی موجود بر سر بازگشت «آندره‌آ استراماچونی» به نیمکت آبی‌ها، به طور غیر رسمی پرونده حضور مرد ایتالیایی را در جمع آبی‌های تهران بست.

استراماچونیرویداد۲۴ نشست هیات مدیره باشگاه استقلال امروز (دوشنبه) در دفتر شخصی «حجت نظری» یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه برگزار شد.

جذب بازیکنان جدید برای استقلال یکی از موضوعات مطرح شده در این نشست بود و احمد سعادتمند مدیرعامل آبی‌ها گزارشی را از نحوه عقد قرارداد با بازیکنان جدید استقلال ارائه کرد.

مدیران ارشد استقلال پیرامون دریافت مطالبات باشگاه از حامیان مالی که تاکنون نسبت به پرداخت تعهدتشان کوتاهی کرده‌اند، گفتگو کرده و قرار شد سعادتمند به طور رسمی پیگیر این موضوع باشد.

درباره کارگزار باشگاه استقلال که در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر فسخ قراردادش شنیده شد بحث و تبادل نظر شده و با مدیران این کارگزار به صورت تلفنی صحبت شد.
حضور استراماچونی در استقلال مهم‌ترین موضع مطرح شده در نشست هیات مدیره استقلال بود.

با توجه به قوانینی که درباره منع فعالیت مربیان و بازیکنان خارجی در فوتبال ایران وجود دارد و مسائل دیگری که بر سر راه انتقال این سرمربی وجود دارد به نظر می‌رسد باید پرونده بازگشت این مربی خارجی را به استقلال ببندیم.


بیشتر بخوانید: مورد عجیب در نقل و انتقالات استقلال


در نشست هیات مدیره استقلال قرار بر این شد ظرف ۴۸ ساعت آینده رسمی به صورت رسمی درباره استراماچونی اطلاع‌رسانی شود و به نظر می‌رسد مدیران استقلال در این بیانیه تنها قصد دارند تا از دلایل عدم حضور مرد ایتالیایی در ایران بگویند نه تلاش‌های خیالی برای بازگرداندن وی.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان