تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۹

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل التعاون

پرسپولیس باید با تغییرات و حضور نفرات جدید به مصاف التعاون برود.
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل التعاون
رویداد۲۴ پرسپولیس در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب به مصاف التعاون عربستان خواهد رفت و این دیدار در حالی برگزار می‌شود که با توجه به تعطیلی طولانی مدت رقابت‌ها و ورود به پنجره نقل و انتقالات تابستانی، سرخپوشان تغییراتی در جمع نفراتشان داشته و علاوه بر بیرانوند که پیشتر از جمع سرخپوشان جدا شده بود، مهدی ترابی و علی علیپور هم دیگر در بین نفرات این تیح حضور ندارند و مهدی شیری هم که دلیل ابتلا به ویروس کرونا در این دیدار غایب است.

از طرفی دیگر پرسپولیس نفرات جدیدی به ترکیب خود اضافه کرده که تعدادی از آن‌ها در دیدار امروز به میدان خواهند رفت و به نوعی اولین بازی رسمی‌شان را برای پرسپولیس انجام می‌دهند.

درون دروازه شاهد حضور حامد لک هستیم و یحیی گل‌محمدی قصد دارد از او به عنوان گلر اصلی تیمش استفاده کند و رادوشوویچ دوباره به نیمکت تبعید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: گل‌محمدی: هر ۴ بازی باقیمانده ما شبیه فینال است
در سمت راست خط دفاع و در نبود مهدی شیری، سیامک نعمتی حضور خواهد داشت و زوج دفاع میانی این تیم را هم شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان تشکیل می‌دهند. در سمت چپ هم سعید آقایی اولین بازی خود را در ترکیب پرسپولیس انجام خواهد داد.

در سیستم چهار چهار دو مورد نظر گل محمدی در کنار احمد نوراللهی، به جای کمال کامیابی‌نیا شاهد حضور احسان سرلک در ترکیب اصلی به عنوان هافبک دفاعی هستیم و یک خط جلوتر هم بشار رسن و احسان پهلوان ایفای نقش خواهند کرد.

در خط حمله هم وحید امیری جای مهدی ترابی جدا شده را می‌گیرد و عیسی آل‌کثیر هم به جای علیپور وارد ترکیب اصلی خواهد شد.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان