تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۹

یک پرستار: تاکسی‌ها شغل مان را بدانند سوارمان نمی‌کنند

عضو جامعه پرستاری کشور درباره وضعیت فعلی پرستاران پس از هشت‌ماه کار مداوم می‌گوید: متاسفانه برخلاف تبلیغات رسانه‌ها نسبت به تکریم پرستاران، گاهی در بعضی محیط‌ها پرستار را ناقل بیماری می‌دانند و از او دوری می‌کنند.

زمان تولید واکسن کرونا

رویداد۲۴ اکرم عاشق حسینی عضو جامعه پرستاری کشور درباره وضعیت فعلی پرستاران پس از هشت‌ماه کار مداوم می‌گوید بسیاری از همکاران ما به‌دلیل کم‌بودن پرسنل، شیفت‌کاری فشرده‌، با خستگی و فرسودگی مزمن دست‌به‌گریبان هستند.

او از یک درد دل می‌گوید: جای تاسف دارد که پرستار علاوه بر ناراحتی ناشی از فشار روحی محیط کار با شکل دیگری از ناراحتی در جامعه مواجه باشد . مثلا اگر در خانواده و فامیل کسی به کرونا مبتلا شده، انگشت اتهام آن‌ها به سوی ما می‌رود.


بیشتر بخوانید: دل‌هایی که برای خدمت قرص نیست/ چند روایت از مصائب نیرو‌های کادر درمان در دوران کرونا


این فعال صنفی پرستاران می‌گوید: کادر پزشکی برخلاف فیلم‌هایی که در فضای‌مجازی دست‌به‌دست می‌شود، مشغول رقص و شادمانی نیستند. متاسفانه برخلاف تبلیغات رسانه‌ها نسبت به تکریم پرستاران، گاهی در بعضی محیط‌ها پرستار را ناقل بیماری می‌دانند و از او دوری می‌کنند؛ حتی همکاران با مواردی مواجه شده‌اند که راننده تاکسی پس از فهمیدن شغل آن‌ها از سوارکردنشان سر باز زده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ویروس کرونا ، کرونا
نظرات شما
پیشخوان