تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
پیشکسوت آبی‌ها:

استراماچونی بر نمی‌گردد/ هواداران از استقلال حمایت کنند نه از فرد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: حمایت هواداران از استراماچونی خوب است و هواداران باید به جای حمایت از یک فرد، از استقلال با قدرت حمایت کنند.

استراماچونی

رویداد۲۴  علی لطیفی در گفتگو با برنامه صبحگاهی شبکه خبر در خصوص کنار رفتن تیم الوحده از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این یک فرصت خوب برای استقلال است که باید به بهترین شکل از آن استفاده کند. فشردگی بازیها فرصت استراحت را از تیم ها می گیرد و حالا استقلال از این فرصت می تواند برای ریکاوری بدنی استفاده کند تا با قدرت به مصاف الشرطه برود. دیدار استقلال و الشرطه فینال واقعی این گروه است که با پیروزی در این بازی می توان راه صعود به مرحله بعدی را هموار کرد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: همیشه عنوان شده هواداران صاحبان اصلی استقلال هستند و من امروز خوشحالم که این هواداران سهم هواداری شان را به بهترین شکل ممکن ادا کردند. هوادارانی که اگر نبودند و دست به جیب نمی شدند، امروز شاکله استقلال حفظ نمی شد و ستاره ها مثل سنوات قبل جدا می شدند. این هواداران که اینطور از جیب برای استقلال هزینه می کنند کم نیستند.

وی افزود: چون مدیران قرار نیست از جیب خود هزینه کنند بر بدهی های انباشته اضافه می کنند و می روند. برای همین گفته می شود تنها راه نجات استقلال و پرسپولیس خصوصی سازی است. همین هوادارانی که به میدان می آیند، دست به جیب می شوند و ستاره ها را حفظ می کنند، همین ها می توانند در بخش خصوصی تیم شان را اداره کنند.


بیشتر بخوانید: سنگ بزرگ استراماچونی جلوی پای استقلال/ رقم نجومی و چند شرط عجیب!


لطیفی در خصوص استراماچونی خاطرنشان ساخت: استراماچونی عملکرد خوبی داشت و همین باعث شد تا امروز هواداران اینچنین خواهان بازگشت وی باشند. اما واقعیت این است که او بر نمی گردد و هواداران هم باید با این واقعیت کنار بیایند. این حجم حمایت از استراماچونی ستودنی است، اما باید توجه داشت هدف ما استقلال و موفقیت آن است نه خود شخص استراماچونی. اگر این حجم حمایت از استراماچونی از خود استقلال صورت گیرد، ضریب موفقیت تیم با هر مربی دیگری خود به خود بالا می رود.

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: هواداران باید انرژی که صرف حمایت از استراماچونی می کنند را به سمت حمایت از اصل موضوع که استقلال باشد هدایت کنند و مطمئن باشند که اینطوری بهتر نتیجه می‌گیرند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان