تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

ابراهیم حاتمی کیا به خانه برگشت

ابراهیم حاتمی‌کیا صبح امروز 7 تیر ماه پس از یک عمل جراحی موفقیت آمیز از بیمارستان مرخص شد.
رویداد۲۴- مسئولان بیمارستان بقیة الله با اعلام اینکه پس از معاینه‌ی این کارگردان سینما توسط پزشک بیمارستان حال عمومی او خوب ارزیابی شده، از مرخص شدن این کارگردان سینما در حوالی ساعت 11 امروز 7 تیر ماه خبر دادند.

ابراهیم حاتمی‌کیا روز یکشنبه (ششم تیر) برای خارج کردن سنگ کیسه صفرا در بیمارستان بستری شده بود.

حاتمی‌کیا متولد سال 1340 در تهران و دانش آموخته‌ی فیلمنامه‌نویسی از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است. در کارنامه‌ی فیلم‌سازی‌ او آثاری چون «از کرخه تا راین»، «بوی پیراهن یوسف»، «برج مینو»، «آژانس شیشه‌ای»، «روبان قرمز»، «ارتفاع پست»، «به رنگ ارغوان»، «گزارش یک جشن» و «چ» دیده می‌شود. «بادیگارد» آخرین ساخته این کارگردان است که اکران آن به تازگی به پایان رسیده است.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
0
0
یقینا کیسه صفرای ایشون را در آوردن در حالیکه چند ساله که دیگه نیازی نیست کل کیسه صفرا خارج بشه بلکه تکنولوژی پیشرفته ای اومده که فقط سنگ کیسه صفرا را خارج میکنند و بیمار میتونه باقی عمرش را بدون نگرانی از عوارض نداشتن کیسه صفرا بگذرونه. من خودم دو سال پیش سنگ کیسه صفرامو در آوردم البته بر خلاف ایشون که فقط یک روز بیمارستان موند، من 5 روز بیمارستان بستری بودم در حالیکه با تکنولوژیی شبیه لاپاراسکوپی سنگهای کیسه صفرامو خارج کردن ولی خوشبختانه الان واقعا راحتم چون هیچ پرهیزی ندارم و بر خلاف نظر پزشکان که همشون میگن کیسه صفرا هیچ نقشی نداره و خارج کردنش هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه، باید بگم که خیلی هم نقش داره و برداشتنش برای بعضیها واقعا مشکل ساز خواهد بود.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان