تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

استقلال در حال مذاکره با الکس نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اظهارات اخیر بازیکن قدیمی و همچنین موضوع سرمربیگری استقلال حرف زد.
 الکس نوری
رویداد۲۴ علی جباری از اینکه علی شوری از پیشکسوتان استقلال با بی‌حرمتی درباره اش حرف زده بود، اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد و می‌گفت اصلاً به این قبیل افراد اهمیت نمی‌دهد. او در گفتگو با خبرورزشی درباره اظهارات اخیر بازیکن قدیمی و همچنین موضوع سرمربیگری استقلال حرف زد.

آقای جباری! علی شوری درباره شما و نصرا... عبداللهی چه گفته است؟
حرف‌هایش را نخواندم و نمی‌دانم چه گفته ولی دوستان لطف داشتند و به من اطلاع دادند که این بنده خدا که دو روز پیراهن آبی را تنش کرده، در جایگاه پیشکسوت یک چیز‌هایی را به زبان آورده است.

گفته استقلال خانه سالمندان است و عبداللهی دو متر بیشتر جلوی پایش را نمی‌بیند؟
اصلاً در جایگاهی نیست که من جوابش را بدهم. نه کاری کرده، نه بازی داشته! فقط یک توصیه می‌توانم به این بنده خدا داشته باشم. اینکه خودش را به یک روانکاو یا روانشناس معرفی کند تا از این روان‎پریشی بیرون بیاید و اینقدر پرت و پلا حرف نزند. او اصلاً در حدی نیست که نام برخی از بازیکنان استقلال را به زبان بیاورد چه برسد که آن‌ها را آنالیز کند.
بیشتر بخوانید: استراماچونی به هواداران استقلال: دروغ‌ها عشق ما را خراب نمی‌کنند


اما گفته عده‌ای در کمیته پیشکسوتان جمع شده‌اند و نمی‌گذارند بقیه وارد باشگاه شوند.
این‌ها اصلاً استقلالی نیستند و تعجب می‌کنم چطور خودشان را پیشکسوت می‌دانند! البته این را هم بگویم که این قبیل افراد در استقلال نایاب هستند و آیا تاکنون چنین بی‌حرمتی را در باشگاه استقلال بین قدیمی‌تر‌ها دیده بودید؟ اگر هم بوده به تعداد انگشتان یک دست نمی‌رسد و فقط باید بابت این موضوع از جوان‌تر‌ها خجالت کشید.

مگر شما نباید الگوی افرادی مانند علی کریمی باشید که رودرروی معاون ورزشی باشگاه (احمد مددی) ایستاد و گفت او را نمی‌شناسد و به او لقب عشق مصاحبه داد؟
فکر نمی‌کنم علی این حرف را زده باشد! اگر هم گفته شاید موضوع را به او بد منتقل کردند. شکر خدا الان هم کنار تیم در اردوی دوحه است و مشکلی نیست، اما این توصیه را به جوانان دارم که اگر غرق در پول شدند، فراموش نکنند از کجا به اینجا رسیدند و مغرور نشوند. باید جایگاه‌شان را حفظ کنند.

در این مدت استقلال متوجه شد استراماچونی برنمی‌گردد! فکر می‌کنید در این شرایط کدام مربی از بین نکونام، مجیدی یا فکری می‌تواند مشکل‎گشای استقلال باشد؟
من همچنان موافق سرمربی خارجی هستم.

وزارت ورزش که با آن مخالف است.
اما من در جریان هستم که با الکس نوری به توافقات خوبی دست یافته شده و احتمال حضورش زیاد است. استقلال با نوری موفق می‌شود.

اگر نشد و نوری نیامد، برای پلن B باید سراغ چه کسی رفت؟
درباره مربی ایرانی نمی‌توانم نظری بدهم.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
شفرخان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
0
0
فعلا‌ بیخیال‌ فکر‌ اخر‌ ماه‌ پول‌ بگیر‌ بیخیال‌ تو شبیه‌ همه‌ چیز
هستی‌ الا‌ پیشکسوت خدا‌ بیامرزد‌ ناصر خان‌ منصور‌ خان
ایرج‌ دانایی. رضا‌ احدی‌ و... و از‌ طرفی‌ حسن‌ روشن‌ حسن
نظری‌ هادی‌ نراقی‌ جعفر مختاری‌ تقوی‌ عادلخانی‌ زرینچه
و... اینها‌ پیشکسوت‌ هستند‌ نه‌ علی‌ جباری‌ حزب‌ باد فعلا
نوبت‌ توست‌
نظرات شما
پیشخوان