تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۰۷ مهر ۱۳۹۹

استراماچونی تمام شد، حالا با «الکس نوری» سر استقلالی‌ها را گرم کنید

مدت‌ها با اسم استراماچونی بازی شد تا نوبت به سریال نامجومطلق- الکس نوری رسید. نامجومطلق تازه سرمربی شده بود که ناگهان مشاور آقای سعادتمند اسم الکس نوری را آورد و در مصاحبه‌ای که فیلمش همه‌جا پخش شد، گفت او جزو گزینه‌های ماست.
سرمربی استقلال
رویداد۲۴ استقلال درگیر دربی بود که با استراماچونی مذاکره کردند. اصلاً فرض را می‌گیریم که برای مربیگری مذاکره نکردند بلکه می‌خواستند از او تخفیف بگیرند که نداد و خلاصه تمرکز کادر فنی بر هم خورد. بعد مجیدی آن استعفای بدموقع را داد و بعد هم که مدت‌ها با اسم استراماچونی بازی شد تا نوبت به سریال نامجومطلق- الکس نوری رسید. نامجومطلق تازه سرمربی شده بود که ناگهان مشاور آقای سعادتمند اسم الکس نوری را آورد و در مصاحبه‌ای که فیلمش همه‌جا پخش شد، گفت او جزو گزینه‌های ماست! اصلاً انگار نه انگار که ۲، ۳ روز بعد استقلال باید با نامجومطلق در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کرد. خلاصه تمرکز مجید نامجومطلق هم بر هم خورد و در نهایت استقلال از لیگ قهرمانان بیرون رفت (البته این مربی مقابل پاختاکور که تیمی قوی بود اشتباهاتی هم داشت).

در حال حاضر استقلالی‌ها به اندازه کافی فرصت دارند تا با اسم الکس نوری هم مثل استراماچونی بازی کنند و خلاصه زمان بگذرد تا آ‌ب‌ها از آسیاب بیفتد! اصلاً انگار نه انگار که پنجره استقلال بسته بود و این تیم نتوانست از رشید مظاهری و سایر خرید‌های جدیدش استفاده کند. وسط مسابقات علی دشتی برای خودش به تهران می‌آید تا تسویه کند، ناگهان خبر می‌رسد که داریوش شجاعیان هم نمی‌تواند بازی کند، بعد هم که داور آن پنالتی را نمی‌گیرد و... البته در کنار همه این‌ها باید به بازی بهتر پاختاکور نسبت به استقلال هم اشاره کرد. این درست که پنالتی واضح آبی‌پوشان را نگرفتند، ولی پاختاکور وقتی ۲- یک جلو بود هم انگار عقب است و دارد حذف می‌شود. آن‌ها از نظر فوتبالی بهتر از استقلال بودند و حق‌شان بود صعود کنند، اما در این راه احمد الکاف عمانی هم کمک‌شان کرد.

بیشتر بخوانید: ادامه بحران در استقلال بعد از حذف از آسیا/ دعوا و درگیری از دوحه تا تهران
آسیا مثل جام حذفی برای استقلال تمام شد. حالا استقلال مانده و یک دنیا سؤال و ابهام. استقلال مانده و کلی ضعف مدیریتی و پنجره‌های بسته! استقلال مانده و این سؤال مهم که چرا مجیدی قهر کرد و چرا زودتر پول شفر را ندادند تا بتوانند از بازیکنان جدید استفاده کنند؟ حالا هواداران استقلال می‌پرسند آیا الکس نوری می‌آید یا او هم مثل استراماچونی می‌شود؟ آیا سعادتمند ماندنی است؟ آیا نفرات جدید در حد استقلال هستند یا قرار است مثل فلان مدافع ۸ میلیاردی سوتی بدهند؟ آیا استقلال در لیگ بیستم می‌تواند بعد از ۸، ۹ سال قهرمان شود و به سیطره پرسپولیس پایان دهد؟ جواب این سؤالات با وضعیت این چند ماه استقلال (از نظر مدیریتی و قهر و ناز کردن‌ها) منفی است مگر آنکه در این یکی، دو ماه آینده اتفاقاتی رخ بدهد که در تمام ۵، ۶ سال گذشته رخ نداده است! استقلال قبل از یک مربی خوب، یک مدیر قدرتمند می‌خواهد، مدیری که البته توسط وزارت ورزش انتخاب نشود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال
نظرات شما
پیشخوان