تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۰۷ مهر ۱۳۹۹

پیشکسوت آبی‌ها: مشکلات استقلال از استوری‌ها است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید باید یک مربی کارنامه‌دار هدایت آبی‌پوشان پایتخت را بر عهده بگیرد.

باشگاه استقلال

رویداد۲۴ ادموند اختر پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت:‌ استقلال مشکلاتش قبل از داربی شروع شد. مدیریت نتوانست با فرهاد مجیدی کنار بیاید و این مشکلات دودش در چشمان هوادار رفت و قهرمانی جام حذفی از دست رفت و در ادامه هم در لیگ قهرمانان آسیا و در مقابل پاختاکور از این مسابقات حذف شدیم. اشتباهات فردی و مشکلات مدیریتی باعث شد که استقلال به این روز بیفتد.

او ادامه داد: ما داریم وقت را هدر می‌دهیم. ما نباید با احساسات هوادار بازی کنیم. گزینه‌های مربی‌گری که مطرح می‌شوند که فقط یک بازی‌ رسانه‌ای است. ما از زحمات نامجومطلق تشکر می‌کنیم اما استقلال باید هدایت تیمش را به یک مربی کارنامه‌دار بسپارد تا مشکلاتی که در فصل پیش به وجود آمد، رخ ندهد. اگر قرار است مربی عوض شود، باید هر چه سریع‌تر این اتفاق رخ دهد.

اختر درباره بازی‌های رسانه‌ای که در صفحات مجازی برای استقلال پیش می‌آید،‌ خاطرنشان کرد: مشکلات باشگاه استقلال از همین استوری گذاشتن‌ها است. مخاطب این استوری‌ها نوجوانان هستند و همین مسائل باعث ایجاد حاشیه می‌شود. علی کریمی در حدی نیست که بخواهد برای باشگاه شرط بگذارد. این مسائل به مدیریت باشگاه برمی‌گردد. باشگاه باید یک کمیته فنی داشته باشد. اگر کسانی مثل حسن روشن و بهتاش فریبا در کمیته فنی حضور داشته باشند، بازیکن به خود جرات نمی‌دهد که شرط‌های غیر معقول بگذارد.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر کسانی برای نقل و انتقالات باشگاه کار می‌کنند که از فوتبال سر در نمی‌آورند. من بعید می‌دانم تیمی در ایران باشد که پولی بیشتر از استقلال بدهد. استقلال میلیون‌ها هوادار دارد. متاسفانه در نقل و انتقالات، دلال‌ها در مذاکرات تاثیر می‌گذارند و بازیکن از این مسائل اطلاعاتی ندارد. دلال‌های  ما دارند این مشکلات را به وجود می‌آورند. ما یک ماه است داریم می‌شنویم کسانی مثل روزبه چشمی و علی کریمی دارند می‌روند. اگر قایدی می‌خواهد برود،‌ خوب پول خروجش از باشگاه را بدهند تا باشگاه بتواند پول خوبی به دست بیاورد و درآمدزایی کند.


بیشتر بخوانید: وضعیت قرمز در باشگاه استقلال؛ جلسه اضطراری برگزار می‌شود؟


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد دیاباته گفت: دیاباته بازیکن خوبی است اما اگر بدنش آماده نباشد، به درد نمی‌خورد. او هر وقت پولش را نگرفت، به کشورش بازگشت و بعد از آنکه پولش را گرفت با 10 کیلو اضافه وزن به تیم بازگشت. این بازیکن در بازی‌های بزرگ ما هیچ کاری نتوانست از پیش ببرد. اگر دیاباته آماده باشد،‌ می‌تواند به تیم کمک کند. در غیر اینصورت او هم به مشکلات تیم اضافه می‌شود.

او در پایان گفت: همین امروز هم برای درست کردن مشکلات باشگاه بسیار دیر است. ما قبل از داربی وارد این مشکلات شدیم. در آن زمان یک بزرگ‌تر نبود که بتواند این سوء‌تفاهم‌ها را حل کند. ما باید هر چه سریع‌تر یک کمیته فنی قوی تشکیل دهیم که روی هوادار و تیم تاثیرگذار باشد و بتواند شرایط را مدیریت کند. ما خریدهای خوبی هم در نقل و انتقالات نداشتیم. تیم استقلال بسیار بزرگ است و باید بازیکنان بزرگی به این باشگاه بیایند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان