تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۰۹ مهر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

راز استعفای بدموقع فرهاد مجیدی فاش شد

احمد سعادتمند که در ۲۴ ساعت گذشته سعی داشت به هر طریقی اثبات کند برای بازگرداندن استراماچونی اقداماتی هرچند اندک را انجام داده با انتشار تصویر مکاتبات مجازی اش در فضای واتس‌آپ با وکیل استرا قصد داشت بگوید دروغگو نیست.

فرهاد مجیدی

رویداد۲۴ متنی که به زبان انگلیسی در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۷ شهریور) ۴ روز پس از حذف استقلال از جام حذفی نوشته شده بود، یعنی در خوشبینانه‌ترین حالت، سعادتمند در روز‌های پیش از برگزاری فینال درصدد برقراری ارتباط با وکیل استرا بوده و از اوایل سپتامبر مذاکراتش را برای برگرداندن او استارت زده بود.

با این مضمون که برای طی کردن مراحل پایانی مذاکرات به‌زودی (۱۰ سپتامبر) راهی قطر می‌شویم. این به معنی آن است که مدیرعامل استقلال از مدت‌ها پیش دنبال بازگرداندن استراماچونی بوده وگرنه در اولین مرحله از مذاکرات در دوحه برای پاستورلو نمی‌نوشت بیایید مراحل پایانی مذاکرات‌مان را در قطر انجام بدهیم!

او مدتی قبل از آن و درست وقتی استقلالی‌ها از سفر ناگهانی اش به ایتالیا ایراد گرفته بودند، در برنامه ورزش و مردم سه یا چهار بار تأکید کرد ما فقط برای تخفیف گرفتن رفته بودیم ایتالیا و می‌خواستیم رقم را کاهش بدهیم، اما با انتشار این مدارک و بیان حقایقی این‌چنینی مشخص می‌شود فرهاد مجیدی پر بیراه نمی‌گفته و درست متوجه شده که از قبل مدیران باشگاهش دنبال بازگرداندن استراماچونی بوده‌اند.

چون سعادتمند در تاریخ پنج‌شنبه ۳۰ تیر تهران را به قصد سفر به ایتالیا ترک کرد و یک روز پیش از دربی (۴ شهریور) به تهران برگشت و مستقیم به اردوی تیم استقلال رفت. سفری که مشخصاً برای مذاکراتی در جهت بازگرداندن استراماچونی بوده است. (البته اگر مذاکره‌ای صورت گرفته باشد، چون لااقل باید یک عکس یا فیلم از آن موجود بود تا امروز سعادتمند برای اثبات صحت گفتارش آن را منتشر کند).


بیشتر بخوانید: ۴ گزینه سعادتمند برای انتخاب سرمربی جدید استقلال


در چنین فضایی پاسخ فدریکو پاستورلو هم در جواب این پیام سعادتمند جلب توجه می‌کرد: «این ممکن نیست مگر با اجرای شروط پیش‌فرض استراماچونی». البته بخشی از آن‌ها در ویدئوی سعادتمند بیان شده بود و فدریکو هم اعلام کرده بود: «استراماچونی هیچ قصدی برای بازگشت ندارد.» و همان سه شرط قبلی را برای سعادتمند تکرار کرده بود. سه شرطی که عبارت بودند از:

۱- پرداخت ۹۰۰ هزار یورو
۲- برداشتن ممنوعیت ورود خارجی‌ها به لیگ از سوی فدراسیون
۳- دریافت یک میلیون و ۳۵۰ هزار یورو برای خودش و دستیارانش (موضوعی که البته با مخالفت باشگاه استقلال مواجه شده بود).

استراماچونی
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
2
3
به نظر ولی فرهاد مجیدی اشتباه کرد استعفا داد این بی تجربگی و عدم حرفه ای بودن اون را می رسونه،
ناشناس
|
Austria
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
1
3
فرهاد مجیدی بارها استقلال را عذاب داده و وسط فصل ول کرده ورفته حالا هم همون کارو کرد و.... دیگه بیخیال مجیدی حداقل تا زمانی که حرفه ای بیندیشد و عمل کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
3
به نظرم کارکتر یک هوادار رو داره تا یک بازیکن و مربی حرفه ای
نظرات شما
پیشخوان