تاریخ انتشار: ۲۰:۲۵ - ۰۹ مهر ۱۳۹۹
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد:

استفاده از ظرفیت همکاران توانمند مناطق مخابراتی در پیشبرد سریع برنامه‌های حوزه ستادی شرکت

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: به منظور استفاده حداکثری و بهره گیری از توان و تخصص نیرو‌های شاغل در مناطق مخابراتی در پیشبرد برنامه‌های جاری شرکت، مقرر شد معاونین و مدیران ستادی نفرات موردنظر را در تمام مناطق مخابراتی در موضوعات ابلاغی حوزه ستاد، انتخاب و به معاونت راهبرد اعلام نمایند.

مهندس صدری

  رویداد۲۴  به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس صدری با اشاره به اهمیت اجرایی شدن پروژه‌های تعریف شده در حوزه ستادی شرکت، تصریح کرد: به منظور ارتباط سریع تر، نتیجه گیری بهتر و همچنین افزایش بهره وری برنامه‌های جاری، از توانمندی همکاران مناطق مخابراتی در پیگیری و به نتیجه رساندن امور مهم حوزه ستادی استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: تقویت ارتباط صف و ستاد، به خصوص در پروژه‌های مهم و فوری که نیاز به همت جمعی در سراسر کشور دارد، با اجرای این برنامه تا درصد بالایی محقق می‌شود.

مهندس سیدمجید صدری در همین راستا از تمام مدیران و کارکنان خواست تا علاوه برانجام شایسته وظایف محوله روزانه، در مواردی که مربوط به تکمیل دقیق و جامع پروژه‌های حوزه ستادی است، با همت و تلاش جهادی، حداکثر همکاری را به منظور رسیدن به نتایج مطلوب انجام دهند.
 
منبع: پرتال شرکت مخابرات
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مخابرات ایران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان