تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حمله هواداران استقلال به قلعه‌نویی

هواداران استقلال مخالف بازگشت قلعه نویی به این تیم هستد.

امیر قلعه‌نویی

رویداد۲۴  پس از برکناری احمد سعادتمند از مدیریت باشگاه استقلال، حرف و حدیث هایی مبنی بر بازگشت فرهاد مجیدی به نیمکت این تیم شنیده شد. مجیدی که به دلیل اختلاف با سعادتمند از هدایت آبی پوشان استعفا داده بود، دوباره با مدیران استقلال در حال مذاکره است و اگر مشکلی پشی نیاد او دوباره هدایت آبی پوشان را در لیگ بیستم برعهده خواهد گرفت.

از طرفی دیگر شنیده می شود در صورتی است که مسئولان باشگاه استقلال تا امشب نتوانند با فرهاد مجیدی به توافق برسند، به احتمال فراوان امیر قلعه نویی که در حال حاضر سرمربی گل گهر سیرجان است، بار دیگر روی نیمکت آبی پوشان مینشیند. قلعه نویی که فصل پیش سرمربی سپاهان بود، از این تیم اخراج شد و هدایت گل گهر را برعهده گرفت. اما گفته می شود که در قرارداد قلعه نویی با گل گهر بندی وجود دارد که اگر او از استقلال پیشنهاد داشته باشد، بتواند قراردادش را فسخ کند و به استقلال برگردد.


بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی باید سه سال در سیرجان بماند


پس از مطرح شدن نام قلعه نویی برای حضور استقلال، هواداران این تیم نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و مخالف بازگشت او هستند. هواداران استقلال در گروه ها و کانالهای تلگرامی مصاحبه های قلعه نویی علیه استقلال در چند سال گذشته را بازنشر کردند و معتقد هستند حضور او به عنوان سرمربی یعنی بازگشت به عقب محسوب می شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
راز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
1
2
اگر فرهاد سرمربی بشه دیگه معلوم نیست که تو همه بازیها پنالتی براش بگیرن یا گلهای آفساید رو قبول کنن. شما نگاه کنین ببینین از میون بردهای فرهاد بااستقلال کدومشون بدون کمک داور بوده؟ فرهاد در حد و اندازه استقلال نیست
غلامرضا صادقپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
1
4
نه قلعه نویی نه مجیدی
هیچکدام مورد پذیرش هواداران نیستن بچه بازی بس است .
نظرات شما
پیشخوان