تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

وکیل برانکو: عربستانی‌ها با من تماس گرفتند

وکیل برانکو ایوانکوویچ با اشاره به جزئیات رای فیفا درباره محرومیت باشگاه پرسپولیس، گفت: آنها پولی ندادند اما قبل از تاریخ موجود در حکم، محروم هم نبوده‌اند.

لیگ قهرمانان آسیا

رویداد۲۴ صعود تیم فوتبال پرسپولیس به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در حالی رقم خورد که این تیم توانست النصر عربستان را در نیمه نهایی شکست داده و به عنوان برنده بازی‌های غرب آسیا به فینال برسد.

با این حال باشگاه النصر عربستان پس از پایان این بازی اقدام به شکایت از پرسپولیس بابت استفاده غیرقانونی از بازیکنان تازه وارد خود در نقل و انتقالات تابستانی کرد. در شکایت این باشگاه عربستانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده آمده است: بازیکنان جدید پرسپولیس با وجود محرومیت این باشگاه از سوی فیفا در پرونده مربوط به شکایت برانکو ایوانکوویچ جذب شده‌اند و این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ بخصوص بازی با النصر عربستان در نیمه نهایی از این بازیکنان استفاده کرده است.

«دارو بوشیچ» وکیل برانکو ایوانکوویچ با اشاره به این موضوع گفت: حکم فیفا به طور شفاف درباره جزئیات آن توضیح داده است. باشگاه پرسپولیس بارها اعلام به پرداخت پول کرد اما این اتفاق تا این لحظه هم به طور کامل نیفتاده است. فیفا هم رای داد که پرسپولیس از ۱۲ سپتامبر میلادی (۲۲ شهریورماه) نمی‌تواند بازیکنی را جذب کند.


بیشتر بخوانید: نامه‌ای که خیال پرسپولیس را آسوده کرد/ النصر فقط دو راه حل دارد!


وی در ادامه یادآور شد: به خبرنگاران عربستانی هم همین را گفتم. ما منتظر پول بودیم اما پرسپولیس نداد. فیفا هم رای داد. من نمی‌دانم پرسپولیس چه بازیکنانی را گرفته است اما می‌دانم آنها قبل از برانکو محروم نبوده‌اند. حکم فیفا نیز به صراحت و وضوح در جمله‌ای اعلام کرده است که از تاریخ ارسال حکم، محکومیت پرسپولیس در فیفا لحاظ می‌شود.

وکیل برانکو در پاسخ به اینکه آیا پرسپولیس تخلف کرده است یا خیر تاکید کرد: من در جریان جزئیات چگونگی بازیکنانی که گرفته‌اند نیستم اما کاملاً شفاف در حکم فیفا هست که آنها نباید از ۱۲ سپتامبر به بعد اقدام به جذب بازیکن کنند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
Ruhollah
|
Norway
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
3
6
کاملا مشخص است در ایران چه کسانی از محرومیت و شکست پرسپولیس خوشحال می‌شوند خودشان عرضه ندارند ...
نظرات شما
پیشخوان