تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹

فکری: موضوعم با استقلال، مالی نیست/ مدیران نساجی در قراردادم دست برده‌اند!

محمود فکری می گوید مدیران باشگاه نساجی بدون آنکه خودش اطلاع داشته باشد در قراردادش بندی را گنجانده اند.

محمود فکری

رویداد۲۴ محمود فکری بعد از جلسه امروز خودش با مدیران استقلال بیان کرد: هنوز کامل توافق نکردیم. صحبت ها انجام شده اما در مجموع از باشگاه نساجی استعفا کردم و فسخم را هم گرفتم. ببینیم مذاکره بعدی مان به کجا می رسد. عصر هم یک جلسه دیگر داریم که ببینیم چه می شود.

وی درپاسخ به این پرسش که مشکلش با استقلال، مالی است، تاکید کرد: موضوعم با استقلال مالی نیست اما مشغول مذاکره هستیم.

سرمربی مستعفی نساجی درباره بندی که در قراردادش درباره غرامت وجود دارد، گفت: من در بحث رفاقت با مدیریت نساجی اصلا قراردادم را نخواندم و امضا کردم. بعدا متوجه شدم که دوستان بندی گذاشته اند که اگر فکری بخواهد برود باید ۵ برابر رقم قرارداد غرامت بدهد.

من بعد از بازی با استقلال یک نسخه قراردادم را گرفتم. هر زمان قراردادم را می خواستم به من نمی دادند. چون می دانستند که اگر قراردادم را به دستم بدهند ناراحت می شوم. بعد از بازی با استقلال از سازمان لیگ قراردادم را گرفتم و متوجه شدم دوستان و مدیریت باشگاه چنین لطفی به من کرده اند.

فکری در ادامه گلایه هایش از مدیران نساجی که سابقه کار در استقلال را هم دارند، خاطرنشان کرد: متاسفانه ما فقط می گوییم استقلالی هستیم. زمانش که می رسد اصلا باهم رفیق نیستیم و پشت هم نمی ایستیم. هم در بحث استقلالی بودن و هم اینکه سالها باهم نان و نمک خوردیم.


بیشتر بخوانید: استقلال بزرگترین آسیب را از مدیران سیاسی خورد


من اگر بندی در قراردادم می گذاشتند که بعد از بازی ها محمود فکری را باید در میدان اصلی قائمشهر اعلام کنند هم نمی فهمیدم. چون روی رفاقت و اعتماد امضا کردم.

وی درباره برکناری نظری جویباری که باجناقش است از هیات مدیره باشگاه گفت: از آقای نظری جویباری هم سوءاستفاده کردند. بحث آوردن او در هیات مدیره این بود که از تجربه اش و منابع مالی و دفترش استفاده کنند و بعد از نقل و انتقالات ایشان را کنار بگذارند. فضایی را به وجود آوردند تا کسی که در بستن تیم به نساجی خدمت کرد در قائمشهر مورد اهانت واقع شود. این به مدیریت باشگاه برمی گردد.

فکری همچنین افزود: من باید تاوان رفاقتم را بدهم. باشگاه استقلال نباید پولی بابت رضایتنامه ام را بدهد. اگر شده خانه ام را می فروشم و پول رضایتنامه ام را پرداخت می کنم. چیزی که مشخص است من از نساجی استعفا دادم و دیگر مربی این تیم نیستم.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان