تاریخ انتشار: ۲۰:۲۲ - ۰۸ تير ۱۳۹۵

گزارش دولت درباره فیش حقوقی تعدادی از مقامات

در هفته آینده دولت گزارش مبسوطی درباره فیش های مقامات کشوری و همچنین روسای برخی سازمانها و نهادهای خاص منتشر خواهد کرد. این گزارش که توسط شورای حقوق و دستمزد در حال تهیه است به موضوع حقوق های برخی افراد و مقامات خاص نیز اشاره خواهد داشت.
رویداد۲۴- فیش های حقوقی نجومی، پس از افشای حقوق دریافتی مدیرعامل سابق بانک رفاه کارگران و سپس رونمایی از چند فیش حقوق 50 – 60 میلیونی در رسانه ها، از یک سو موج انتقادات و تخریب علیه دولت شدت یافت و از سوی دیگر مطالبات عمومی برای روشنگری در خصوص دریافتی مدیران ارشد کشور رو به فزونی یافت. 

رییس جمهور هم در نامه ای به معاون اول خود با انتقاد، خواستار بررسی و پیگیری و برخورد با متخلفان شد.

بنابر شنیده‌ها شورای حقوق و دستمزد، هفته آینده جمع بندی خود را در خصوص حقوق های نجومی و نحوه رسیدگی به حقوق‌های دریافتی مسئولان ارشد کشور در قالب یک بیانیه با نام دولت منتشر خواهد کرد.

برخی شنیده ها حاکی از آن است که برخی از بندهای این بیانیه درباره حقوق و مزایای مقامات ارشد نظامی و روسای برخی سازمان ها و بنیادهای خاص می باشد. همچنین در این گزارش پیشنهاداتی برای شفاف تر شدن حقوق های دریافتی مقامات قوه قضاییه ، مقننه و مجریه از جمله قضات و نمایندگان مجلس و نحوه اطلاع رسانی آنها  به افکار عمومی مطرح شده است.

منبع: اعتدال
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان