تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹

افشاگری جنجالی خلیل زاده علیه علی خطیر؛ اتهام سنگین به معاون خبر ساز پیشین استقلال

علی خطیر دیشب در لایوی مدعی شد که خلیل زاده رئیس هیئت مدیره استقلال استراماچونی را فراری داده است. اما حالا خلیل زاده سندی را علیه خطیر رونمایی کرده که او را متهم به دلالی می‌کند.

افشاگری جنجالی خلیل زاده علیه علی خطیر

رویداد۲۴  رییس هیئت مدیره استقلال به اظهارات معاون ورزشی سابق استقلال واکنش نشان داد.

اسماعیل خلیل زاده امروز با انتشار نامه‌ای علی خطیر را متهم به نقش داشتن در دریافت پول و پورسانت از بازیکن سابق استقلال کرد.
بیشتر بخوانید: گل محمدی؛ از تهدید به استعفا تا تنبیه علیپور
شب گذشته علی خطیر در لایو اینستاگرام خود مدعی شد ۸۸ هزار دلار پول رضایت نامه مجید حسینی در حساب اسماعیل خلیل زاده بوده، اما او این پول را حاضر نشد به استراماچونی پرداخت کند تا در نهایت این مربی از ایران برود.

اما حالا خلیل زاده نامه‌ای در اختیار سایت‌ها قرار داد که دستخط بازیکن سابق آبی پوشان ثابت می‌کند میلاد باقری مدافع سابق استقلال مدعی شده علی خطیر از قرارداد او برای شخصی به نام هومن صمیمی پول زیر میزی دریافت کرده است.

دعوای علی خطیر و اسماعیل خلیل زاده به زمان همکاری شان برمی گردد و طرفین حالا در دور جدید این درگیری‌ها یکدیگر را متهم می‌کنند. خطیر می‌گوید رییس هیات مدیره استقلال پول دریافتی بابت ترانسفر مجید حسینی که متعلق به باشگاه بود را در حساب شخصی خودش ریخت و پول را به استراماچونی نداد تا مربی ایتالیایی از استقلال برود و خلیل زاده هم علنی معاون اسبق استقلال را شریک دلال‌ها معرفی می‌کند.
این موضوعی است که می‌تواند جنجال زیادی در فوتبال ایران به پا کند و حتی ممکن است پای نهاد‌های نظارتی را به این ماجرا باز کند.
افشاگری جنجالی خلیل زاده علیه علی خطیر

پی نوشت؛ علی خطیر در چند روز گذشته جنجال سازی‌هایی را هم علیه پرسپولیس داشته است و مسئولین این باشگاه اعلام کرده اند که از او به مراجع ذیصلاح شکایت خواهند کرد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان