تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۱۹ مهر ۱۳۹۹

رمزگشایی از بیانیه اخیر AFC/ میزبانی بزرگ از پرسپولیس گرفته شد

یک روزنامه قطری از تغییر تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا خبر داد که این به معنای گرفتن میزبانی از پرسپولیس و ایران است.
میزبانی لیگ قهرمانان آسیا
رویداد۲۴ روزنامه «استاد الدوحه» قطر با اشاره به برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ ۱۹ دسامبر، نوشت: «کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرده بود باتوجه به برگزاری فینال برگشت سال گذشته در کشور ژاپن و شرق قاره، دیدار نهایی سال ۲۰۲۰ این بار در غرب آسیا و در زمین کشوری که از این منطقه به فینال برسد برگزار می‌شود.

نکته جدیدی که در بیانیه اخیر AFC به آن اشاره شد این بود که هنوز محل برگزاری فینال تعیین نشده است. این بدان معنی است که پیشنهاد جدید و متفاوتی برای میزبان فینالیست غرب آسیا که پرسپولیس ایران است در نظر گرفته شده است.

به نظر می‌رسد شهر دوحه نزدیکترین گزینه برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد، زیرا دیدار نهایی هم در ادامه برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کشور قطر است که هم مسابقات غرب و هم مسابقات شرق در آن برگزار شد.»

بیشتر بخوانید: نخستین واکنش النصر بعد از رد اعتراض: به کاس شکایت می‌کنیم
گویا مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری ورزشگاه آزادی تهران از جمله مجهز نبودن به سیستم کمک داور ویدئویی باعث شده تا کنفدراسیون فوتبال آسیا قید برگزاری فینال در کشورمان را بزند و پرسپولیس را از یک میزبانی بزرگ دیگر در لیگ قهرمانان آسیا محروم کند.

پرسپولیس پیش از این و در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ میزبان کاشیما ژاپن بود.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان