تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۱ مهر ۱۳۹۹

واکنش تند علیرضا منصوریان به حمله استقلالی‌ها

سرمربی تراکتور در واکنش به حمله برخی از هواداران استقلال به صفحه شخصی اش، مذاکره با ارسلان مطهری را تکذیب کرد.

ارسلان مطهری

رویداد۲۴  روز گذشته مصاحبه‌ای به نقل از ارسلان مطهری منتشر شد که در آن مدعی تماس علیرضا منصوریان برای رفتن به تراکتور شده بود و این موضوع واکنش هواداران استقلال را به همراه داشته و به منصوریان از این بابت اعتراض کردند. حالا منصوریان در این مورد در صفحه شخصی خودش واکنش نشان داد و نوشت:

سلام خدمت مردم عزیز ایران

از زمانی که هدایت تیم محبوب و پر طرفدار تراکتور را در دست گرفتم، تمام تمرکزم را بر روی مسایٔل فنی گذاشته و از همه حواشی دوری کردم. اما انگار برخی از افراد سکوت من را دوست ندارند و دایٔما حاشیه درست می‌کنند.

متاسفانه باز هم یکی از نشریه‌های کشور (روزنامه گل) که عادت کرده بر خلاف اسمش عمل کند، کاری انجام داد که بوی نفاق می‌دهد.

روز گذشته مطلبی از قول ارسلان مطهری منتشر شد که این بازیکن گفته بود: (از تماس علی آقا ممنونم اما تمرکزم روی موفقیت استقلال است). مطلبی که آنقدر برای من تعجب برانگیز بود که خودم بلافاصله با ارسلان تماس گرفتم و پیگیر صحت و سقم ماجرا شدم و او گفت چنین چیزی نگفته است!!


بیشتر بخوانید: علی کریمی منتظر پیشنهاد جدید استقلال؛ او می‌خواهد بماند


درست چند هفته قبل، همین روزنامه قبل از فینال جام حذفی با هدف قرار دادن بنده مقابل هواداران استقلال، مطلبی را منتشر کرد که با واکنش من همراه بود و با گذشت زمان همه متوجه شدند که دروغ است. الان هم هدفی جز بازی با احساسات هوادار میلیونی تراکتور و استقلال ندارند که این مطلب اشتباه را به عنوان تیتر یک انتخاب می‌کنند و از ترک‌ زبانان عزیز می‌خواهم که هوشیار باشند و مقابل چنین شایعاتی مقاومت کنند.

هیچ کس اندازه من ارسلان مطهری را نمی‌شناسد و از علاقه‌اش به استقلال خبر ندارد. من او‌ را مثل پسرم دوست دارم .

اصلا در این رابطه ما هیچ صحبتى با هم نداشتیم .

ولى متاسفانه یک عده احمق هم بدون در نظر گرفتن صحت و سقم مطلب دروغ روزنامه گل شروع به پیش داورى کردند و مطالبى رو در فضاى مجازى علیه بنده نوشتن .

البته که احمقها همه جا وجود دارند و نمیتوان دهن این بى سوادهاى اجتماعى رو بست .

از همین‌ جا به باقی رسانه‌ها و نشریات اولتیماتوم می‌دهم که به چنین شایعاتی دامن نزنند، چون راه بعدی بنده اقدام از طریق مراجع قانونی است و دیگر به این صورت برخورد نخواهم کرد.

یا علی

دوستدار شما

علیرضا منصوریان

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان