تاریخ انتشار: ۲۱:۴۶ - ۲۳ مهر ۱۳۹۹
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران:

محاسبه گروه‌های تشویقی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مخابرات پذیرفته شد

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: معاون فنی سازمان بازنشستگی پذیرش گروه‌های تشویقی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مخابرات توسط صندوق باز نشستگی را اعلام کرد.

مهندس صدری

رویداد۲۴  مهندس سید مجید صدری ضمن با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان مخابرات، هفته گذشته در دیدار با مدیرعامل صندوق باز نشستگی مطرح شد، اظهار داشت: در همین راستا معاون فنی سازمان بازنشستگی طی نامه‌ای به معاون توسعه سرمایه انسانی مخابرات پذیرش گروه‌های تشویقی را اعلام کرد. این مجوز برای ارسال به واحد‌های استانی صندوق مربوطه به مناطق مخابراتی ابلاغ شد.
بیشتر بخوانید: کارگروه تخصصی رسیدگی به مسائل شاغلین و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران تشکیل می‌شود
وی با تاکید بر تسریع در تدوین دستورالعمل و اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان مخابرات بعد ازابلاغ به مناطق مخابراتی افزود: با تعامل بین مشترک صندوق بازنشستگی و شرکت مخابرات ایران بنا شد با انعقاد تفاهم نامه‌ای بازنشستگان کشوری از تسهیلات مخابراتی استفاده کنند.

مهندس صدری با اظهار امیدواری از تشریک مساعی صندوق بازنشستگی برای حل و فصل مشکلات بازنشستگان و شاغلان افزود: امید واریم تمامی مباحث مربوط به صندوق بازنشستگی و اعمال مقررات تامین اجتماعی برای کارکنان و بازنشستگان مشمول حل شود.
 
منبع: پرتال شرکت مخابرات ایران
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان