تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

آمریکا به ایران حمله نظامی می‌کند؟

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: پیشرفت‌های دفاعی ایران صرفاً در زمینه سخت افزاری نیست بلکه ما در زمینه نرم افزاری هم به پیشرفت‌های قابل قبولی دست پیدا کرده و مجهز به جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در عرصه دفاعی و نظامی هستیم.
حمله نظامی آمریکا به ایران
رویداد۲۴ فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه ۲۷ مهر تحریم‌های تسلیحاتی ایران لغو می‌شود، اظهار داشت: رفع تحریم‌های تسلیحاتی ایران بهترین فرصت است تا از تکنولوژی روز دنیا برای تقویت تسلیحات و سیستم دفاعی خود استفاده کنیم.

وی متذکر شد: چندی پیش اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دستاورد‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بازدید کردند و همگی از جهت پیشرفت‌های دفاعی بی‌نظیر و توانمندی خیره کننده کشورمان در زمینه تسلیحات نظامی احساس غرور کردیم.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیشرفت‌های دفاعی ایران صرفاً در زمینه سخت افزاری نیست بلکه ما در زمینه نرم افزاری هم به پیشرفت‌های قابل قبولی دست پیدا کرده و مجهز به جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در عرصه دفاعی و نظامی هستیم.

بیشتر بخوانید: آیا ترامپ وافعا قصد دارد شکست احتمالی در انتخابات را نپذیرد؟
مالکی تأکید کرد: آمریکایی‌ها به خوبی از توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران باخبر هستند و اگر جرأت نمی‌کنند که از گزینه نظامی علیه ایران استفاده کنند، به دلیل توانایی کشورمان در عرصه نظامی و دفاعی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: آمریکا و ایادی‌اش به خوبی می‌دانند که هر اقدامی برخلاف منافع جمهوری اسلامی ایران و منطقه انجام دهند، قطعاً با پاسخ قاطع ایران روبرو خواهند شد و با آنان برخورد می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: برخی از کشور‌های منطقه، چون امارات و بحرین، روز به روز به سقوط نزدیک‌تر می‌شوند و انعقاد پیمان صلح با رژیم صهیونیستی به شکست آنان سرعت بیشتری می‌بخشد.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
علی یه آدم بیزار از جنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
صدام هم از همین اصل من آنم که رستم‌بود پهلوان استفاده میکرد
ایران یه زمانی در زمینه نظامی پنجم‌جهان‌بود الان زیر بیستم جهانه
پس‌رفت داشتیم نه پیشرفت
گول این دو تا موشک‌ رو مسئولانمون نخورن
جنگی در‌بگیره‌اولا‌مردم بدبختن
اونا که جنگ نمیرن
دوما شکست ایران حتمیه
جنگ یه فرد پنج ساله با بیست کیلو وزن با کسی که سی سالشه و صد کیلو هستش صد در صد نتیجه اش مشخصه
نظرات شما
پیشخوان