تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۰۱ آبان ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

کنایه سلحشوری: ۱۴۰۰، با مشارکت پایین مال شما!

روزنامه آرمان ملی با پروانه سلحشوری نماینده مجلس دهم به گفتگو پرداخته است که بخشی از آن را می‌خوانید.

پروانه سلحشوری

رویداد۲۴  مهمترین رویداد سیاسی کشور در سال آینده انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم است. شانس پیروزی اصولگرایان در انتخابات آینده را چطور ارزیابی می‌کنید؟
بیشتر بخوانید: انتخابات ۱۴۰۰؛ واکنش‌ها به احتمال کاندیداتوری زنان
به‌نظر بنده، ریاست جمهوری هم به اصولگرایان می‌رسد تا دیگر بهانه‌ای برای مشکلات کشور نداشته باشند. جریان اصولگرا باید متوجه باشد که مشکلات کشور فقط تقصیر دولت آقای روحانی نیست. همه ارکان کشور باید با یکدیگر همکاری و وحدت داشته باشند. اگر ارکان مختلف با هم مقابله و روبه‌رو شوند آن وقت کشور دچار چالش و حواشی می‌شود.

یکی از موضوعاتی که در این شرایط گریبان‌گیر کشور شده، مسایل حاشیه‌ای است که کشور را به سمت شرایط بدتر اقتصادی، سیاسی و... سوق می‌دهد. به‌نظرم یکی از دلایل مطرح شدن این موضوعات بر این اساس است که اذهان از مسایل اصلی جامعه که موضوعات اقتصادی است، منحرف شود و آن‌ها را فراموش کنند، اما باید بدانند برای مردم اظهارات رئیس‌جمهور یا نمایندگان مجلس دارای تفاوت با دیگری نیست که دلیلش هم این است که مردم کشور ما در انبوه مشکلات و ناملایمات غرق شده‌اند.

حضور مردم در انتخابات سال آینده را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

‎اگر در شرایط اقتصادی مردم گشایشی ایجاد نشود، مردم در انتخابات سال آینده حضورشان مانند انتخابات مجلس خواهد بود. اصلاح‌طلبان هم در این شرایط شانس پیروزی در انتخابات با مشارکت کم مردم نخواهند داشت. اصولگرایان هم همیشه پایگاه رای ثابتی را دارند که با همان میزان مشارکت می‌توانند در انتخابات پیروز شوند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
1
1
بله یه چادر بر گردن خانم سلحشور سنگینی میکرد و میگفت گردنم درد میگیرد حالا مسئولیت ریاست جمهور شدن اگر قرار باشد بر گردن امثال خانم سلحشوری بیافتد یحتمل خانم سلحشوری زیر بار ان له میشوند ؛))

بنابراین بهتر است خانم سلحشوری ریاست جمهوری را به دیگران واگذار کند که حداقل گردن سالم برایش باقی بماند
در همین جایگاه که هستید برای شما کافی است خانم سلحشوری شما نگران مشارکت پایین مردم نباشید مراقب گردنتان باشید که درد نگیرد

کنایه در جواب کنایه ، کنایه سنگین تری هم داشتیم تقدیم کنیم که اگر خانم سلحشوری مایل باشند همینطوری به نقش اپوزسیونی خود ادامه دهند انرا هم تقدیم میکنیم

شما که پیام ما رو منتشر نمیکنید منتها گفتیم که بدانید در کنایه زدن دست بالای دست بسیار است این تازه کنایه مختصری بود تقدیم به خانم سلحشوری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
آره حرف حق همیشه تلخ دوست بیخرد عزیز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان