تاریخ انتشار: ۰۴:۳۱ - ۱۰ تير ۱۳۹۵
محمد خرم:

ایثارگران ورزشکار سراسر کشور سازماندهی می شوند

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران درباره اهم برنامه های وزارتخانه ورزش و جوانان درباره امور شهدا و ایثارگران در سال جاری، گفت: سازمان دهی جامع ایثارگران در تمامی کشور، ترویج فرهنگ ایثار و منش پهلوانی در ورزش، استعداد یابی از خانواده شهدا را در نظر داریم.
رویداد۲۴- محمد خرم درباره اهم برنامه های وزارت ورزش و جوانان در خصوص شهدا و ایثارگران در سال جاری، گفت: سازماندهی ایثارگران برای اولین بار در این وزارتخانه با روش و شکل متفاوتی از گذشته صورت خواهد گرفت تا اطلاعات دقیقی از این جامعه آماری در سراسر کشور در اختیار این وزارتخانه قرار بگیرد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران ادامه داد: در این سازماندهی، وزارتخانه در نظر دارد که ایثارگران فعال در عرصه ورزش در تمام نقاط دور افتاده و شهرهای کوچک کشور را که در نهایت یک عدد بزرگی خواهد شد را مورد توجه قرار داده و از این افراد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اخلاق و منش پهلوانی در عرصه ورزشی استفاده کند.

او تصریح کرد: با شناسایی این افراد زمنیه فعالیت ایثارگران در حوزه ورزش بیشتر خواهد شد که در ادامه می تواند نقش مهمی در شناسایی و استعداد یابی جوانان در عرصه ورزش ایفا کند که استعدادیابی از جمله مهمترین برنامه های سالیانه وزارت خانه هاست و بنا داریم، موضوع خانواده شهدا و ایثارگر را در این خصوص بیشتر از قبل مورد توجه قرار دهیم.

خرم در پایان گفت: همچنین برگزاری مسابقات ورزشی در هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه های وزارتخانه ورزش و جوانان است که برای خانواده شهدا و ایثارگران در نظر گرفته ایم.

منبع: خبرگزاری حیات
نظرات شما
پیشخوان