تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۰۷ آبان ۱۳۹۹

چرا عادل فردوسی‌پور در اینترنت هم سانسور شد؟

 چه کسی راه را اشتباه می‌رود؛ عادل فردوسی پور که وقتی کرکره برنامه ۹۰ پایین کشیده و در و تخته دکورش نابود شد فقط سکوت کرد و مثل پسر‌های خوب در گوشه‌ای نشست و کتاب ترجمه کرد یا آن‌هایی که حتی برای پخش یک برنامه اینترنتی به او مجور نمی‌دهند؟

عادل فردوسی‌پور

رویداد۲۴ راه کدامیک از این دو طرف خطاست؛ عادل فردوسی‌پور که مخاطبان برنامه‌اش دوستش دارند، فوتبالی‌ها و حتی غیرفوتبالی‌ها تحسینش می‌کنند و هر بار از خود می‌پرسند چرا نباید او را در تلویزیون ببینند یا افرادی که دلشان نمی‌خواهد حتی فردوسی‌پور یک برنامه اینترنتی برای بخشی از علاقه‌مندان 90 تهیه کند؟ این همه سختگیری از کجا نشات می‌گیرد؟ آیا این کارها نوعی لجاجت شگفت‌انگیز نیست؟


بیشتر بخوانید: عادل فردوسی مجبور به مهاجرت می‌شود؟ (فیلم)


امروز کار به جایی رسیده که فقط دوستان فردوسی‌پور از این جدایی طولانی گله ندارند؛ بلکه دشمنان عادل که حین پخش نودهای داغ او به این مجری می‌تاختند و از فردوسی‌پور ایراد می‌گرفتند امروز جملگی اعتقاد دارند کار عادل را هر کسی در تلویزیون نمی‌تواند انجام بدهد.

این استعداد خوب فوتبال در مدیا، حتی اگر قرار بود برای کارهای توضیح داده نشده متنبه هم شود لابد تا امروز متوجه شده عجب خطای غیرقابل بخششی را مرتکب شده است! این خطای همیشه بی‌توضیح که هیچ کدام نفهمیدیم مشکل دقیقا کجاست، می‌تواند تا ابد از سوی مدیران تلویزیون بلا توضیح باقی بماند اما صادر نشدن مجوز برای برنامه‌ای اینترنتی در فضای مجازی به چه کسانی مربوط است؟ اگر صدا و تصویر فردوسی‌پور در تلویزین به محاق می‌رود چرا برنامه‌ای اینترنتی را باید از او دریغ کرد؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان