تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۹

شبکه سی بی اس: هزاران برگه آرای پستی در ایالت پنسیلوانیا مفقود شد

رای دهندگان آمریکایی در بخشی از ایالت پنسیلوانیا از سوی مقام‌های این ایالت دریافته اند که هزاران برگه آرای پستی که برای رای دهندگان این منطقه از آمریکا پست شده هنوز به دست آنان نرسیده و مفقود شده اند.
انتخابات آمریکا
رویداد۲۴ شبکه خبری آمریکایی «سی. بی. اس» گزارش داد: شمار نامعلومی از برگه‌های آرای پستی مربوط به رای دهندگان منطقه «باتلر» (Butler County) ایالت پنسیلوانیا توسط خدمات پستی ناپدید شده است.

بر اساس این گزارش، «لزلی اوسچه» (Leslie Osche) کمیسیونر منطقه باتلر دراین باره به رسانه‌های محلی گفت: درابتدا تصور می‌رفت که برگه‌های آرا پستی با تاخیری از سوی سیستم پست بوجود آمده و هنوز هم نظر بر همین است، امازمانی که ما متوجه این موضوع شدیم، استراتژی خود را تغییر دادیم و شروع به مطلع ساختن ساکنان این مناطق کردیم.

شبکه خبری سی. بی. اس با یادآوری اینکه رای دهندگان منطقه بالتر تا روز سه شنبه فرصت زیادی ندارند، اما کمیسونر انتخابات این منطقه از آن‌ها خواست یا شخصا به پای صندوق‌های رای رفته و یا برگه‌های پستی مربوط به خود را باردیگر از طریق پست دریافت کنند.

سرویس خدمات پستی آمریکا نیز در پی انتشار این خبر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که از گم شدن برگه‌های آرای رای دهندگان منطقه بالتر بی خبر است.
بیشتر بخوانید: نقش آرای الکترال در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا +فیلم
در بیانیه اداره سرویس خدمات پستی آمریکا آمده است: بنابر دسته بندی پستی برای تحویل به رای دهندگان منطقه بالتر، خدمات پستی از هرگونه تاخیر نابجا و یا هر گونه مورد دیگری بی خبر یوده و در این رابطه درحالی که درصدد یافتن این برگه‌های مفقود شده آرا بوده با کمیسیون انتخابات بالتر د رارتباط خواهیم بود.

سی. بی. اس افزود که بسیاری از ساکنان منطقه باتلر که درخواست دریافت برگه پستی آرا را داده بودند، دراین باره به رسانه‌های ملی گفته اند که تاکنون چنین برگه‌ای از طریق پست دریافت نکرده اند.

این شبکه خبری آمریکا افزود: هم اکنون تحقیقات فدرال در این زمینه که چه بر سر برگه‌های رای گیری آمده، آغار کرده است.

۴۰ هزار رای دهنده در باتلر پنسیلوانیا

تارنمای خبری هیل (TheHill) نیز گزارش داد: با توجه به ۴۰هزار رای دهنده ثبت نام شده در منطقه باتلر ایالت پنسیلوانیا تاکنون تنها یک چهارم ازاین تعداد گفته اند که برگه‌های رای گیری پستی را دریافت و آرا خود را از طریق پست ارسال کرده اند، این پائین‌ترین میزان آرای دریافتی دراین بخش از ایالت پنسیلوانیا به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش، طی سال‌های اخیر ایالت پنسیلوانیا یکی از ایالت‌ها کلیدی در انتخابات ریاست جمهوری بین دو حزب جمهوریخواه و دموکرات به شمار می‌رود.

بنابر آمار «یو. اس الکشن پراجکت» تاکنون بیش از ۸۲میلیون آمریکایی آرا خود را در انتخابات زودهنگام به صندوق‌ها ریخته اند، از این تعداد بیش از ۲۸ میلیون و ۳۷۰هزار ارای حضوری و بالغ بر ۵۳میلیون و ۶۶۰ هزار آرا پستی بوده است.

انتخابات آمریکا در ۱۳ آبان ماه به پایان می‌رسد. تعداد واجدین شرایط برای حضور در پای صندوق‌های رای در سراسر آمریکا، ۲۳۹ میلیون و ۲۴۷ هزار و ۱۸۲ نفر اعلام شده است که اگر تنها شرایط سنی بالای ۱۸ سال در نظر گرفته شود این رقم به ۲۵۷ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۸۸ نفر می‌رسد.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان