تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۰ آبان ۱۳۹۹

درخواست هواداران پرسپولیس از مدیرعامل جدید/ ITC شجاع را صادر نکنید!

هواداران پرسپولیس که به شدت از دست شجاع و نحوه جدایی‌اش ناراحت هستند در اقدامی عجیب از مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس خواستند ITC این بازیکن را برای الریان صادر نکنند.

شجاع خلیل زاده

رویداد۲۴ بدون شک یکی از جنجالی‌ترین ترانسفرهای سال‌های اخیر فوتبال ایران جدایی شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس و رفتنش به فوتبال قطر و باشگاه الریان بود. شجاع که در پرسپولیس بسیار محبوب بود بعد از رسیدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا به دلیل اختلاف با رسول‌پناه و در اعتراض به بالا نبردن مبلغ قراردادش، ‌ساز جدایی کوک کرد و از پرسپولیس جدا شد.

شجاع که با پرسپولیس قرارداد داشت با استفاده از ‌بندی قراردادش را به‌صورت یک‌طرفه فسخ کرد تا بتواند به الریان برود. موضوعی که واکنش‌های زیادی را در پی داشت و حتی مدیران پرسپولیس اعلام کردند از شجاع و تیم جدیدش شکایت خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: انتظاری: پرسپولیسی ها، خلیل‌زاده را ببخشند


هرچند این شکایت هنوز انجام نشده ولی پرسپولیسی‌ها مدعی هستند شجاع غیرقانونی قراردادش را با این تیم فسخ و با باشگاه جدیدش قرارداد امضا کرده است. خلیل‌زاده برای اینکه بتواند برای الریان بازی کند نیاز به ITC از باشگاه پرسپولیس دارد که هنوز ITC شجاع برای باشگاه جدیدش صادر نشده و معلوم نیست باشگاه پرسپولیس همکاری لازم را با این بازیکن خواهد داشت یا خیر.

نکته عجیب این ماجرا مربوط به هواداران پرسپولیس است آنها که به شدت از دست شجاع و نحوه جدایی‌اش ناراحت هستند در اقدامی عجیب از مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس خواستند در این زمینه با شجاع همکاری لازم را نداشته باشند و ITC این بازیکن را برای الریان صادر نکنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان