تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۱۱ آبان ۱۳۹۹

توضیحات مهدی ترابی درباره جدایی جنجالی از پرسپولیس

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: فقط به‌خاطر اینکه دوست داشتم در پرسپولیس بمانم، آن زمان به قطر نیامدم. قبل از بازی با سایپا می‌توانستم قراردادم را فسخ کنم که این کار را نکردم ولی هیچ وقت به‌خودم اجازه نمی‌دهم سر هواداران پرسپولیس که همیشه حمایتم کردند منت بگذارم.

مهدی ترابی

رویداد۲۴ در روزهایی که پرسپولیس خودش را برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کرد فسخ قرارداد مهدی ترابی شوک بزرگی به کادرفنی و هواداران تیم بود. ترابی اما بعد از فسخ قراردادش و در برابر ابهامات و سوالات زیادی که وجود داشت سکوت کرد. او که چندی قبل به طور رسمی به تیم العربی قطر پیوست در مورد جدایی‌اش از پرسپولیس صحبت کرد:

*به ظاهر به شکل خوبی از پرسپولیس جدا نشدم ولی واقعیت چیز دیگری است. همیشه آنطور نیست که هرچه رسانه‌ها می‌گویند و آنطور که هواداران محترم پرسپولیس می‌گویند درست باشد، من هم نمی‌خواهم همه واقعیت‌ها را بگویم. شاید من هم از فلان آدم یا فلان مسئول ناراحت باشم ولی پرسپولیس را دوست دارم و نمی‌خواهم به هیچ عنوان پشت تیمم حرف بزنم چون اعضای تیم را مثل خانواده‌ خودم می‌دانم.

مردم و هواداران عزیز پرسپولیس بهتر است این را بدانند که از حقیقت جدایی من تا دروغ‌هایی که برخی به آن دامن می‌زنند و از زبان من می‌نویسند، فاصله از زمین تا آسمان است. هر رسانه‌ای هر چیزی از زبان من نوشته، دروغ است مگر اینکه صدای من یا تصاویری از حرف زدنم داشته باشد.


بیشتر بخوانید: ترابی: طلب باشگاه را می‌دهم، این پول‌ها خوردن ندارد!


*من به‌خاطر آن 8 درصدی که همه جا اعلام کردند فسخ نکردم. من خیلی بیشتر از این طلب داشتم ولی هیچ وقت در این خصوص صحبتی در رسانه‌ها یا جاهای دیگر انجام ندادم. برخی دوست دارند بازیکنان را برابر هواداران قرار دهند و این کار را با دروغ و دامن زدن به یک سری مسائل انجام می‌دهند. این را هم بگویم که احساس کردم برخی افراد در باشگاه صحبت‌هایی که به‌صورت خصوصی با آنها انجام دادم را با اغراق تحویل فضای مجازی می‌دهند که این کار قشنگی نیست. آنها می‌خواهند بازیکنان را برابر هواداران قرار دهند.

من اگر دنبال پول بودم می‌توانستم قبل از بازی با سایپا (آخرین بازی لیگ) قراردادم را فسخ کنم و به همین قطر بیایم. آن زمان پیشنهاد خیلی بهتری از تیم الدوحیل داشتم که همه هم در جریان قرار گرفته بودند. من فقط به‌خاطر اینکه دوست داشتم در پرسپولیس بمانم، آن زمان به قطر نیامدم. قبل از بازی با سایپا می‌توانستم قراردادم را فسخ کنم که این کار را نکردم ولی هیچ وقت به‌خودم اجازه نمی‌دهم سر هواداران پرسپولیس که همیشه حمایتم کردند منت بگذارم.

*فکر می‌کنم حدود 2 یا 3ماه قبل به باشگاه نامه فرستادم که قراردادم قبل از بازی با سایپا می‌تواند فسخ شود ولی باشگاه از این نامه هیچ‌جا صحبت نکرد. این نامه در باشگاه است و می‌توانند آن را منتشر کنند. باشگاه عکس‌العملی در مورد این نامه نشان نداد. من حتی یک روز هم مدیر برنامه‌هایم را به باشگاه فرستادم تا حضوری با مسئولان پرسپولیس بگوید که با توجه به بند فلان، قرارداد ترابی فسخ می‌شود و مراقب باشید این اتفاق رخ ندهد. البته بحث من پول نبود و فقط انتظار احترام را داشتم که این احترام را ندیدم.

*آنهایی که از نزدیک مرا می‌شناسند، به خوبی می‌دانند که چقدر دوست داشتم بمانم ولی اتفاقات را طوری رقم زدند که من جدا شوم. الان در پرسپولیس نیستم ولی دلم با این تیم است. دوست دارم این تیم قهرمان آسیا و لیگ برتر شود.

*من در مورد آقای رسول‌پناه صحبتی ندارم و نمی‌خواهم همه مسائل را باز کنم. شاید یک روز بیشتر درخصوص این مسائل صحبت کنم.

*شجاع خلیل زاده در پرسپولیس خیلی زحمت کشید و هر وقت بازی کرد کم نگذاشت. من نمی‌توانم شجاع را قضاوت کنم و او قطعا در مورد تصمیمی که گرفته است، توضیح خواهد داد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان