تاریخ انتشار: ۱۸:۰۳ - ۱۱ آبان ۱۳۹۹
استاندار تهران خبر داد

فوت ٧٩ نفر در استان تهران از صبح دیروز تا امروز بر اثر کرونا

استاندار تهران از فوت ٧٩ نفر از ۸ صبح روز گذشته تا ۸ صبح امروز بر اثر ابتلا به کرونا ویروس در استان تهران خبر داد.

شیوع ویروس کرونارویداد۲۴ استاندار تهران گفت: از ۸ صبح روز گذشته تا ۸ صبح امروز ٧٩ نفر در استان تهران به دلیل ابتلا به کرونا فوت شدند.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در سومین جلسه شورای اداری استان تهران از فوت ٧٩ نفر از ۸ صبح روز گذشته تا ۸ صبح امروز بر اثر ابتلا به کرونا ویروس در استان تهران خبر داد.

استاندار تهران درباره احتمال اعمال تعطیلی دو هفته‌ای تهران نیز گفت: هر تصمیم گیری نقاط مثبت و منفی دارد و این پیشنهادات باید به صورت جامع بررسی شود و نهایتا در ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی و تصویب شود.

وی افزود: فردا جلسه‌ای با حضور ٧ استاندار به نمایندگی از استانداران سراسر کشور و ٧ رییس دانشگاه علوم پزشکی به نمایندگی از روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با وزرای کشور و بهداشت خواهیم داشت که در آن پیشنهادات بررسی می‌شود تا در شرایطی که امروز با آن مواجه هستیم در جهت سلامت مردم و جامعه تصمیمات و محدودیت‌هایی اعمال کنیم.


بیشتر بخوانید: از فردا سفر رفتن ممنوع می‌شود


وی ادامه داد: البته باید بررسی شود این محدودیت‌ها چه مشکلاتی برای سایر اقشار جامعه فراهم می‌کند و همه جوانب در نظر گرفته شود به این ترتیب جلسه فردا بسیار مهم است تا پیشنهادات بررسی و تصمیم‌های لازم اتخاذ شود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان