تاریخ انتشار: ۲۲:۰۵ - ۱۲ آبان ۱۳۹۹

پایان سکوت ۲ ساله هافبک سابق پرسپولیس؛ افشاگری محسن مسلمان

محسن مسلمان بعد از ۲ سال و اندی از جدایی‌اش از پرسپولیس به ماجرا‌های مربوط به نیمکت نشینی و پایان همکاری‌اش در این تیم پاسخ داد.

محسن مسلمان

رویداد۲۴  محسن مسلمان هافبک سابق پرسپولیس در فصلی که موفق شد عنوان برترین پاسور لیگ را به دست بیاورد، به دلیل اختلاف نظر با برانکو ایوانکوویچ مجبور به جدایی از این تیم شد.

محسن مسلمان که به شکلی عجیب و با درخواست مستقیم مدیرعامل وقت (علی اکبر طاهری) قراردادش را برخلاف نظر برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس به امضا رسانده بود، در ادامه توانست شرایط مناسبی در ترکیب سرخ‌ها از آن خود کند و عنوان مهندس را از با توجه به طراحی حملات و پاس‌گل‌هایش از آن خود کند. در ادامه، اما در پایان فصل هفدهم و در فصلی که سرخ‌ها برای سومین بار به قهرمانی دست یافته بودند، لایو او در مراسم قهرمانی جنجالی شد و صحبتی که اصغر نیک سیرت مترجم برانکو داشت، باعث پایان همکاری‌اش با این تیم و شماره ۷۷ محبوبش شد.
بیشتر بخوانید: آخرین خبر درباره بازگشت مسلمان و رفیعی به پرسپولیس
محسن مسلمان بعد از دو فصل حضور در سپاهان، در نهایت به کار خود در این فصل با طلایی‌پوشان هم پایان داد و اکنون، به سکوت خود در قبال اتفاقات پیش آمده پایان داده است. از اتهام مربوط به اعتیاد تا قرارداد با استقلال و البته ماجرا‌هایی که در رختکن تیم باعث شد تا برانکو به او بگوید:

اخم کردی و تا پایان فصل تاوان آن را خواهی داد!

مسلمان که در دو مقطع در پرسپولیس حضور یافته بود، بار اول در دوران علی دایی بود که حضوری کوتاه مدت برای وی به همراه داشت و ناچار به بازگشت به ذوب آهن شده بود. جایی که در این گفتگو مدعی شده سعید آذری مدیرعامل وقت این باشگاه اعلام کرده رضایتنامه اش برای استقلال به صورت رایگان صادر خواهد شد، اما برای پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس باید مبلغی سنگین بابت رضایتنامه پرداخت کند. اتفاقی که باعث حضورش در باشگاه استقلال و مذاکره با افشارزاده مدیرعامل وقت آبی‌ها نیز شد، ولی علیرغم انتشار عکس‌های مربوط به امضای قراردادش در نهایت این انتقال به سرانجام نرسید و او بار دیگر شانس حضور در پرسپولیس را به دست آورد.

زندگی فوتبالی مسلمان طی این سال‌ها با اتفاقاتی عجیب همراه بوده است. توافق پنج دقیقه‌ای برای امضای قرارداد با پرسپولیس و البته نیمکت نشینی طولانی و ناراحتی برانکو از این قرارداد که البته خیلی زود او توانست بر مشکلات چیره شود و با نمایشی درخشان به محبوبیتی بزرگ بین هواداران دست یافت.

زوج او و مهدی طارمی، اما در تمام دوران حضورش در پرسپولیس با حواشی زیادی همراه بود. تمام تنش‌ها در این مدت همواره به اسم این دو نوشته می‌شد، اما مسلمان مدعی است که هم او و هم طارمی در این دوران بهترین نمایش را برای پرسپولیس در زمین به جا گذاشته‌اند.

شماره ۷۷ سابق پرسپولیس که ادعا دارد با توجه به طلسم شماره ۷ توسط پروین این شماره را انتخاب کرده بوده، در ادامه بهترین پاسور فصل هم شد، اما در انتخابی عجیب از سوی سازمان لیگ برتر این سرور جپاروف بود که بهترین هافبک فصل شد تا با واکنشی جالب در این گفتگو از سوی او در این باره بهمراه داشته باشد.

دوران خوب مسلمان در پرسپولیس در جریان بازی این تیم مقابل الاهلی عربستان با یک اتفاق و شاید سوتفاهم همراه شد تا جدایی او را در پی داشته باشد. جایی که برانکو بعد از اخراج کمال کامیابی‌نیا در این بازی حساس، در بین دو نیمه نیز مسلمان را از زمین بیرون کشید و بعد از پیروزی بزرگ تیمش بابت اینکه چرا تعویض به مذاق هافبکش خوش نیامده با او دیالوگی تند برقرار کرد.

در نهایت نیمکت نشینی‌های مداوم او با سکوتی سنگین از سوی مسلمان همراه شد تا شاید این رابطه به سمت ادامه همکاری پیش برود. اما جشن قهرمانی تیم و دیالوگی که اصغر نیک سیرت در لایو اینستاگرامی او داشت همه چیز را خراب کرد و مکالمه کوتاه برانکو را بهمراه داشت:مسلمان هیچ وقت در تیمم جایی ندارد و تمدید نکند.


خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس ، سرخپوشان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان