تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۴ آبان ۱۳۹۹

قرارداد عجیب چند استقلالی باید کاهش پیدا کند

محمود فکری حرف درستی زد. آنجایی که گفت قرار است قرارداد چند بازیکن کم شود. حالا اگر این اتفاق رخ بدهد که آنها انگیزه‌های خود را از دست می‌دهند.

قرارداد بازیکنان استقلال

رویداد۲۴ البته روی دیگر سکه را هم باید دید آنجایی که این قراردادهای عجیب و غریب که از ۲ میلیارد ناگهان بدون هیچ دلیلی ۸ میلیارد شده، کل تیم را به هم می‌زند و آن وقت از دست فکری و بزرگتر از فکری هم کاری برنمی‌آید.

بازیکنی که پارسال کلی اشتباه و مصدومیت و... داشته فقط به خاطر جوگیر شدن آقای سعادتمند و البته هنر دلال‌ها حالا قرارداد ۸ میلیاردی بسته و اگر خیلی بخواهند آن را کم کنند می‌شود ۷ میلیارد! این وسط فکری هم فعلاً متوجه عمق فاجعه نیست و مشکل از جایی شروع می‌شود که اولین پرداختی ۲۰ درصدی این بازیکن (که می‌شود 1/6 میلیارد تومان!) با تأخیر انجام شود.


بیشتر بخوانید: شرط عجیب یک بازیکن برای تمدید قرارداد با استقلال/ اندازه دیاباته پول می خواهم!


آن وقت است که اعتصاب پشت اعتصاب و قهر و ناز پشت قهر و ناز انتظار تیم فکری را می‌کشد و آن بازیکن کاری هم ندارد که مثلاً فردا دربی است یا فلان بازی حساس!

محمود فکری البته درست می‌گوید. یک نفر اشتباهی کرده و حالا او باید تاوان پس بدهد. اگر قراردادها کم نشود که باشگاه نمی‌تواند این همه پول را بدهد، اگر هم کم شود که بازیکن قهر می‌کند و به قول فکری انگیزه‌اش را از دست می‌دهد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان