تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۹

شرط عجیب باشگاه اروپایی برای جذب بازیکن پرسپولیس

یکی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از اتمام لیگ قهرمانان آسیا و رسیدن سرخپوشان به فینال، پیشنهاد جالبی از سوی باشگاهی اروپایی دریافت کرد.

 جذب بازیکن پرسپولیس

رویداد۲۴   این پیشنهاد البته کمی پیچیده و عجیب هم بود. در واقع پیشنهاد باشگاه به این شکل بود که بازیکن یادشده این فصل در پرسپولیس بماند و تا نیم‌فصل، اگر توانست به اردوی تیم ملی دعوت شود و در بیش از ۹۰ درصد از بازی‌های تیمش به میدان برود، باشگاه مزبور مذاکرات را با او انجام خواهد داد در غیر این صورت، هیچ انتقالی صورت نمی‌گیرد.
بیشتر بخوانید: مبلغ قرارداد سیدجلال با پرسپولیس مشخص شد
به خاطر شیوع کرونا، باشگاه‌های اروپایی که بر خلاف فوتبال در خاورمیانه و به خصوص ایران، کاملاً در دست بخش خصوصی است با مشکلات عجیب مالی مواجه شده و وضعیت به صورتی پیش می‌رود که احتمالاً شاید اقدام به جوانگرایی و تغییر وضعیت اقتصادی و باشگاهداری کنند. اتفاقی که همین حالا هم برای تعداد زیادی از باشگاه‌های مطرح رخ داده و آن‌ها یا رقم قرارداد بازیکنان را در همین فصل کم کرده‌اند و یا تصمیم دارند در فصل بعد، با کمترین هزینه ممکن، فعالیت‌های‌شان را ادامه دهند. به همین علت، به دنبال بازیکنان ارزان قیمت از آسیا هم هستند که در این میان، بازیکنان ایرانی در اولویت قرار می‌گیرند، زیرا هم ارزان‌تر از کره جنوبی، ژاپن، استرالیا و... هستند و هم توانایی‌های فنی بیشتری دارند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس ، سرخپوشان
نظرات شما
پیشخوان