تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۱۱ تير ۱۳۹۵

انتشار نماهنگ ما منتظریم در پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای همزمان با روز جهانی قدس و اخبار و گمانه‌زنی‌هایی که در هفته‌های اخیر درباره زنده بودن سردار جاویدالاثر مطرح گردید، نماهنگ ما منتظریم را با آرزوی بازگشت یا سردار بزرگ منتشر کرد.
رویداد۲۴-پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای همزمان با روز جهانی قدس و اخبار و گمانه‌زنی‌هایی که در هفته‌های اخیر درباره زنده بودن سردار جاویدالاثر مطرح گردید، نماهنگ ما منتظریم را با آرزوی بازگشت یا سردار بزرگ منتشر کرد.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه به مناسبت سالروز اسارت حاج احمد متوسلیان همزمان با اخبار و گمانه‌زنی‌های هفته‌های اخیر درباره زنده بودن این فرمانده شجاع هشت سال دفاع مقدس، با استفاده از بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در خصوص این سردار بزرگ انقلاب که برای اولین بار منتشر شده است، نماهنگ «ما منتظریم» را با آرزوی بازگشت این سردار جاوید الاثر منتشر کرد.

در پی نوشت این نماهنگ آمده است: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای 25 آذرماه سال 1375 در دیدار جمعی از خانواده های شهدای سپاه فرمودند: «ما منتظریم که آقای حاج احمد متوسّلیان ان‌شاءا... بیاید؛ نگویید شهید، ما که خبر نداریم از شهادت ایشان. خداوند ان‌شاءا... که فرزند شما را - هرجا که هست، هرجور که هست - مشمول لطف و فضل خودش قرار بدهد. ما کـه آرزو میکنیم ان‌شاءا... خداوند این جوان مؤمن و صالح را برگرداند».
منبع: ایرنا
برچسب ها: رویداد24 ، انتشار ، رهبری
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان