تاریخ انتشار: ۲۲:۰۴ - ۱۱ تير ۱۳۹۵

آیین ترحیم حجت الاسلام سرآبادانی جانباز دفاع مقدس در حسینیه دارقاضی کن برگزار شد

آیین ترحیم و گرامیداشت حجت الاسلام مجید سرآبادانی از جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس و امام جماعت سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در حسینیه محله دارقاضی کن برگزار شد.

رویداد۲۴- آیین ترحیم و گرامیداشت حجت الاسلام مجید سرآبادانی از جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس و امام جماعت سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در حسینیه محله دارقاضی کن برگزار شد.

 در این مراسم که عصر جمعه با حضور مسئولین، خانواده شهدا و حضور پرشکوه مردم مومن و روزه دار برگزارشد، مداحان اهل بیت(ع) در سوگ اول شهید محراب مرثیه سرایی کردند و حجت الاسلام علوی نیز سخنران این مجلس بود.

حجت الاسلام مجید سرآبادانی از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس روز سه شنبه (8 تیر ماه) در سن 54 سالگی همزمان با شب قدر به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

وی که امام جماعت سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) را عهده دار بود در آخرین حضور خود در جمع کارکنان و خبرنگاران نمازگزار و روزه دار ایرنا در شب شهادت امیرالمومنین علی (ع) به عزاداری و سینه زنی و مرثیه سرایی اول شهید محراب پرداخت.

آیین هفتمین روز درگذشت عالم پارسا و محب اهل بیت (ع) مرحوم سرآبادانی روز دوشنبه چهاردم تیرماه در مسجد باب الحوائج واقع در خیابان شریعتی ، خیابان شهید شواری ، خیابان شهید طباطبایی از ساعت 19 تا 20 و سی دقیقه برگزار می گردد.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان