تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۰ آبان ۱۳۹۹

بحرانی تازه در راه استقلال!

پنجره نقل و انتقالات استقلال تا زمانی باز است که حکم نهایی پرونده آندره‌آ استراماچونی در فیفا اعلام نشده است.

استراماچونی

رویداد۲۴ با اعلام رسمی از سوی فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شد و به این ترتیب آبی‌ها برای ثبت قراردادشان مشکلی ندارند. باشگاه استقلال پیش از این برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود باید مطالبات شفر، باشگاه پاختاکور و سرور جپارف را پرداخت می‌کرد که با پرداخت پول آن‌ها، پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شد.

استقلال پس از حدود چهار ماه بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه، موفق شد با پرداخت مطالبات لازم این مشکل را برطرف کند. مدیران باشگاه استقلال شب گذشته با انتشار عکس یک پنجره نیمه‌باز، به برطرف شدن مشکل نقل و انتقالات استقلال واکنش نشان دادند.

اما مساله‌ای که مدیران استقلال باید آن را هر چه سریع‌تر آن را در اولویت قرار بدهند، پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی از فیفا است. این پرونده طی ماه‌های آینده می‌تواند دردسرهای بسیار زیادی را برای استقلال ایجاد کند و باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات شود.


بیشتر بخوانید: خطری که استقلال را تهدید می‌کند


همانطور که مشخص است، استراماچونی یک شکایت ۲۸۵ صحفه‌ای علیه استقلال برای فیفا تنظیم کرده است و با تایید شکایت خود می‌تواند بیش از ۲ میلیون یورو از باشگاه استقلال غرامت دریافت کند و این مساله باعث می‌شود مشکلات بیش از پیش شود.

در حال حاضر چیزی که باید برای مدیران استقلال در اولویت قرار بگیرد، بررسی این پرونده سنگین و چگونگی پرداخت مطالبات این مربی ایتالیایی است. تا اینجای کار هنوز حکم نهایی این پرونده در فیفا صادر نشده است اما هر لحظه این امکان وجود دارد که مدیران استقلال با جریمه بسیار بزرگی از سوی فیفا روبرو شوند همه چیز دوباره به حالت قبل برگردد.

با این وجود،‌ استقلالی‌ها باید هر چه سریع‌تر تا پنجره نقل و انتقالاتی‌شان باز است، کارهای عقب‌مانده‌ای که در خصوص این مساله جا مانده بود را انجام دهند و قرارداد بازیکنان‌ جدیدشان را ثبت کنند تا به سراغ پرونده‌ای بروند که حل و فصل کردن آن از تمام پرونده‌های استقلال سخت‌تر به نظر می‌رسد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان