تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۲ آبان ۱۳۹۹

عکس‌های مینیمالیستی پایتخت بلاروس

مینسک پایتخت کشور بلاروس است. این شهر که ۱٫۸ میلیون جمعیت دارد مقر ادارات سازمان کشور‌های همسود (مشترک‌المنافع) است. شهر مینسک همچنین مرکز شهرستان و بخشی به همین نام است. یک عکاس حرفه‌ای تصاویر مینیمالیستی از حومه شهر مینسک، ساختمان‌های مدرن، معماری و ساختار جدید مرکز شهر را در قالب عکس‌های سیاه‌ و سفید و رنگی به نمایش گذاشته است.

عکس‌های مینیمالیستی پایتخت بلاروس

رویداد ۲۴ مینسک این شهر در میان سال‌های ۱۹۱۹–۱۹۹۱ پایتخت جمهوری شوروی سوسیالیستی بلاروس بود. مینسک در کنار رود‌های سویسلاچ و نیامی‌ها در ۳۳°۲۷′ شمالی و ۵۵°۵۳′ شرقی قرار گرفته‌است.
گمان بر اینست که نام مینسک از نام رودخانه منکا گرفته شده‌است. در سده دهم میلادی شاهزاده راهوالود (در نروژی راگنوالد) که از تبار وایکینگ‌ها بود بر ولایتی به نام پولوتسک فرمان می‌راند که آن ولایت شامل مینسک نیز می‌شد.


بیشتر بخوانید: عکاسی مینیمالیستی

بهترین عکس‌های مینی‌مال


مینسک در سال ۱۷۹۳ به عنوان بخشی از لهستان به خاک روسیه ضمیمه شد؛ و در ۱۷۹۶ به عنوان مرکز استان مینسک شناخته شد. نام تمامی خیابان‌ها به نام‌هایی با زبان روسی تغییر کرد هرچند اسم شهر بدون تغییر باقی ماند. مینسک در سال ۱۸۱۲ در طی حمله فرانسه به روسیه به اشغال ارتش ناپلئون درآمد.

یک عکاس حرفه‌ای تصاویر مینیمالیستی از حومه شهر مینسک، ساختمان‌های مدرن، معماری و ساختار جدید مرکز شهر را در قالب عکس‌های سیاه‌ و سفید و رنگی به نمایش گذاشته است.در تصاویر روز عکس‌هایی از این هنر جالب و دیدنی را ببینید.

 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عکس روز ، تصاویر روز
نظرات شما
پیشخوان